Search
Now showing items 1-6 of 6
МАРКЕТИНГ НА КОНЦЕПЦИЯТА „ИНТЕГРАЛНА СВЪРЗАНОСТ” В ДОЛНОДУНАВСКИЯ МАКРОРЕГИОН
(АИ "Ценов", 2011)
В настоящата статия разглеждаме проблеми, свързани с отношенията:„Развитие на Долнодунавския макрорегион (ДДМР) – Дунавската стратегия на Европейския съюз” – „Развитие на Единния европейски пазар”. Подчертава се обстоятелството, ...
ДУНАВСКАТА СТРАТЕГИЯ (2011 – 2020 г.) И НЕЙНИТЕ ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА
(АИ "Ценов", 2011)
КРЕАТИВЕН ПОДХОД КЪМ КОНЦЕПТУАЛИЗИРАНЕТО И ИНТЕГРИРАНЕТО НА ТУРИСТИЧЕСКИ ПРОДУКТИ/БРАНДОВЕ
(АИ "Ценов", 2014)
Целта на настоящата статия е да очертае определени отправни моменти, свързани с креативността при създаване на туристически продукти/брандове. Обект на изследване е отношението: „Туристически потенциал на един рeгион - ...
ХОЛИСТИЧЕН ПОДХОД КЪМ РЕГИОНАЛНОТО БИЗНЕС РАЗВИТИЕ
(АИ "Ценов", 2016)
Поставят се проблемът и нуждата от алтернативен (наречен още диагонален) подход в процеса на развитие на регионите и по-специално на техните бизнессфери. В този план първо се изяснява обекта на изследване – региона и ...
ХОЛИСТИЧЕН ПОДХОД КЪМ РЕГИОНАЛНОТО БИЗНЕС РАЗВИТИЕ
(АИ "Ценов", 2016)
Поставят се проблемът и нуждата от алтернативен (наречен
още диагонален) подход в процеса на развитие на регионите и по-специално на техните бизнессфери. В този план първо се изяснява обекта на изследване – региона и ...