Списание "Бизнес управление": Recent submissions
Показване на публикации 81-100 от 973
-
Влияние на преките германски инвестиции върху икономиката на България
(Tsenov Publishing House, 2022)Безспорно е влиянието на преките чуждестранни инвестиции върху икономиката на приемащата държава. Те влияят върху националното производство, неговия обем и структура, върху търговията (внос и износ), върху местния пазар и ... -
Концептуален подход за представяне на текстови данни от уеб базирани информационни системи в структурирана форма
(Tsenov Publishing House, 2022)Данните в уеб базираните информационни системи представляват все по-голям интерес за аналитична обработка от страна на организациите. Обичайно текстовите данни в този вид системи имат неструктурирана форма. Неструктурираните ... -
Отражение на КОВИД-19 върху развитието на застраховка „Каско на МПС“ в България
(Tsenov Publishing House, 2022)Застраховка „Каско на МПС“ е най-сключваната доброволна застраховка на българския застрахователен пазар и през последните години нейният пазарен дял е около 27% в Раздел „Общо застраховане“. Целта на изследването е да ... -
Q-commerce – следващо поколение електронна търговия
(Tsenov Publishing House, 2022)Q-търговията е продукт на интеграцията на информационните и комуникационните технологии и на миграцията на обмена на продукти в онлайн среда, което в комбинация с възможностите за физическа доставка в рамките на сравнително ... -
Специфика на медиите като бизнес организации и модели за анализ на създаваните от тях стойности
(Tsenov Publishing House, 2022)Статията е фокусирана върху актуални проблеми на стратегическия анализ на създаването на стойност в медиите. В началото се извеждат характерните белези на медийната организация като такава и се оценяват специфичните аспекти ... -
Влияние на преките германски инвестиции върху икономиката на България
(Tsenov Publishing House, 2022)Безспорно е влиянието на преките чуждестранни инвестиции върху икономиката на приемащата държава. Те влияят върху националното производство, неговия обем и структура, върху търговията (внос и износ), върху местния пазар и ... -
Концептуален подход за представяне на текстови данни от уеб базирани информационни системи в структурирана форма
(Tsenov Publishing House, 2022)Данните в уеб базираните информационни системи представляват все по-голям интерес за аналитична обработка от страна на организациите. Обичайно текстовите данни в този вид системи имат неструктурирана форма. Неструктурираните ... -
Отражение на КОВИД-19 върху развитието на застраховка „Каско на МПС“ в България
(Tsenov Publishing House, 2022)Застраховка „Каско на МПС“ е най-сключваната доброволна застраховка на българския застрахователен пазар и през последните години нейният пазарен дял е около 27% в Раздел „Общо застраховане“. Целта на изследването е да ... -
Q-commerce – следващо поколение електронна търговия
(Tsenov Publishing House, 2022)Q-търговията е продукт на интеграцията на информационните и комуникационните технологии и на миграцията на обмена на продукти в онлайн среда, което в комбинация с възможностите за физическа доставка в рамките на сравнително ... -
Специфика на медиите като бизнес организации и модели за анализ на създаваните от тях стойности
(Tsenov Publishing House, 2022)Статията е фокусирана върху актуални проблеми на стратегическия анализ на създаването на стойност в медиите. В началото се извеждат характерните белези на медийната организация като такава и се оценяват специфичните аспекти ... -
Влияние на преките германски инвестиции върху икономиката на България
(Tsenov Publishing House, 2022)Безспорно е влиянието на преките чуждестранни инвестиции върху икономиката на приемащата държава. Те влияят върху националното производство, неговия обем и структура, върху търговията (внос и износ), върху местния пазар и ... -
Концептуален подход за представяне на текстови данни от уеб базирани информационни системи в структурирана форма
(Tsenov Publishing House, 2022)Данните в уеб базираните информационни системи представляват все по-голям интерес за аналитична обработка от страна на организациите. Обичайно текстовите данни в този вид системи имат неструктурирана форма. Неструктурираните ... -
Отражение на КОВИД-19 върху развитието на застраховка „Каско на МПС“ в България
(Tsenov Publishing House, 2022)Застраховка „Каско на МПС“ е най-сключваната доброволна застраховка на българския застрахователен пазар и през последните години нейният пазарен дял е около 27% в Раздел „Общо застраховане“. Целта на изследването е да ... -
Q-commerce – следващо поколение електронна търговия
(Tsenov Publishing House, 2022)Q-търговията е продукт на интеграцията на информационните и комуникационните технологии и на миграцията на обмена на продукти в онлайн среда, което в комбинация с възможностите за физическа доставка в рамките на сравнително ... -
Специфика на медиите като бизнес организации и модели за анализ на създаваните от тях стойности
(Tsenov Publishing House, 2022)Статията е фокусирана върху актуални проблеми на стратегическия анализ на създаването на стойност в медиите. В началото се извеждат характерните белези на медийната организация като такава и се оценяват специфичните аспекти ... -
Влияние на преките германски инвестиции върху икономиката на България
(Tsenov Publishing House, 2022)Безспорно е влиянието на преките чуждестранни инвестиции върху икономиката на приемащата държава. Те влияят върху националното производство, неговия обем и структура, върху търговията (внос и износ), върху местния пазар и ... -
Концептуален подход за представяне на текстови данни от уеб базирани информационни системи в структурирана форма
(Tsenov Publishing House, 2022)Данните в уеб базираните информационни системи представляват все по-голям интерес за аналитична обработка от страна на организациите. Обичайно текстовите данни в този вид системи имат неструктурирана форма. Неструктурираните ... -
Отражение на КОВИД-19 върху развитието на застраховка „Каско на МПС“ в България
(Tsenov Publishing House, 2022)Застраховка „Каско на МПС“ е най-сключваната доброволна застраховка на българския застрахователен пазар и през последните години нейният пазарен дял е около 27% в Раздел „Общо застраховане“. Целта на изследването е да ... -
Q-commerce – следващо поколение електронна търговия
(Tsenov Publishing House, 2022)Q-търговията е продукт на интеграцията на информационните и комуникационните технологии и на миграцията на обмена на продукти в онлайн среда, което в комбинация с възможностите за физическа доставка в рамките на сравнително ... -
Специфика на медиите като бизнес организации и модели за анализ на създаваните от тях стойности
(Tsenov Publishing House, 2022)Статията е фокусирана върху актуални проблеми на стратегическия анализ на създаването на стойност в медиите. В началото се извеждат характерните белези на медийната организация като такава и се оценяват специфичните аспекти ...