Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorГоранова, Пенка
dc.date.accessioned2016-05-19T05:35:10Z
dc.date.available2016-05-19T05:35:10Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn0861-6604
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/1557
dc.description.abstractМаркетингът на взаимоотношенията с клиенти се допълва със стратегическата визия за развитие на бизнеса – управлението на клиенти, където се включва: анализът на клиенти и ползата/ приносът на всеки от тях, анализът на жизнения им цикъл и пр. Двете визии - CRM и управлението на клиенти имат съществено значение за развитието на фирмата и постигането на конкурентоспособност.Посочените процеси проявяват тенденция на ускоряване и интензификация. Те са резултат от налагането на една нова култура на потребителя, обхващаща клиентите вече не само от развитите, но и от развиващите се пазари, които имат креативен подход на мислене, динамика като стил на поведение и „гло- бално” гражданство като социална характеристика. Специалистите по маркетинг трябва да притежават уникалния талант да се занимават със съвременния клиент, да дават насока и фокус на своите компании за постигане на ефективни резултати, които да гарантират имиджа и успеха им.bg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.relation.ispartofseries4;4
dc.subjectмоделиbg_BG
dc.subjectклиентиbg_BG
dc.subjectпотребителиbg_BG
dc.subjectуправлениеbg_BG
dc.subjectCRMbg_BG
dc.titleУПРАВЛЕНИЕ НА ВРЪЗКИТЕ С КЛИЕНТИ – СТРАТЕГИЯ ЗА УТВЪРЖДАВАНЕ НА ФИРМЕНО КОНКУРЕНТНО ПРЕДИМСТВОbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация