Подреждане по Заглавие
Показване на публикации 1758-1777 от 4255
-
Изследване на приложенията на маркетинговия микс в културния сектор в България
(Tsenov Publishing House, 2022)Управлението на културните дейности е актуален въпрос във все по-бурно развиващия се културен и творчески сектор. Част от менажирането на тези дейности е и прилагането на релевантни маркетингови концепции при планирането ... -
ИЗСЛЕДВАНЕ НА ПРОДАЖБИТЕ В ПОДСЕКТОР ПРОИЗВОДСТВО НА ПИВО – ТЕОРЕТИЧНИ И ПРИЛОЖНИ АСПЕКТИ
(АИ "Ценов", 2012)Настоящата студия се фокусира върху съвременните тенденции в развитието на продажбите на пиво. Изследването е представено в две части. В първата част се дефинира понятието „продажби” в неговите различни аспекти. Във втората ... -
ИЗСЛЕДВАНЕ НА ПРОИЗВОДСТВЕНИТЕ РАЗХОДИ В ЗЪРНОПРОИЗВОДСТВОТО
(АИ "Ценов", 2011)Основният подотрасъл на българското селско стопанство е зърнопроизводството. Повишаването на печалбите при отглеждането на зърнени култури е възможно чрез оптимизация на разходите. За да управляват ефективно стопанствата ... -
ИЗСЛЕДВАНЕ НА ПРОЦЕСИТЕ НА ИНТЕГРАЦИЯ И ДИФЕРЕНЦИАЦИЯ В ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ
(Tsenov Publishing House, 2017)Международната регионална интеграция и процесите, протичащи в регионалните икономически формации, са предмет на редица икономически, политически, социологически изследвания от средата на 50-те години на миналия век до днес. ... -
ИЗСЛЕДВАНЕ НА РЕСУРСНАТА ЕФЕКТИВНОСТ НА БАНКИТЕ В БЪЛГАРИЯ
(АИ "Ценов", 2014)В студията се прави преглед на теоретичните постановки, свързани с банковата ефективност, и степента на изследване на разглежданата проблематика в специализираната литература. В разработката се предлага методика за оценяване ... -
ИЗСЛЕДВАНЕ НА СРАВНИТЕЛНИТЕ ПРЕДИМСТВА НА ТЪРГОВИЯТА НА Р. БЪЛГАРИЯ СЪС СТРАНИТЕ ОТ ЗАПАДНИТЕ БАЛКАНИ
(АИ "Ценов", 2012)Динамиката на съвременното световно стопанство, засилващата се либерализация на търговските отношения, интеграционните процеси и глобализацията на икономиките оказват въздействие върху развитието на икономиките на страните, ... -
ИЗСЛЕДВАНЕ НА СЪСТОЯНИЕТО И РАЗРАБОТВАНЕ НА ВАРИАНТИ ЗА ЕЛЕКТРОНЕН БИЗНЕС И ЕЛЕКТРОННА ТЪРГОВИЯ В БЪЛГАРСКИТЕ МАЛКИ И СРЕДНИ ПРЕДПРИЯТИЯ
(АИ "Ценов", 2011)В настоящото изследване авторите аргументират необходимостта от ускорено въвеждане на електронна търговия в малките и средни предприятия (МСП). Въз основа на данните от проведени проучвания се прави анализ на съ- ществуващото ... -
ИЗСЛЕДВАНЕ НА СЪСТОЯНИЕТО И ТЕНДЕНЦИИТЕ В РАЗВИТИЕТО НА МОБИЛНИЯ БИЗНЕС В ХОТЕЛИЕРСКИЯ БРАНШ В БЪЛГАРИЯ
(Tsenov Publishing House, 2018)Основната цел на настоящата студия е да се изследват и анализират текущото състояние на хотелиерските информационни системи в България и възможностите за внедряване на мобилни информационни технологии в хотелиерсия сектор. ... -
ИЗСЛЕДВАНЕ НА СЪСТОЯНИЕТО НА СИГУРНОСТТА НА ДАННИТЕ В БИЗНЕСИНФОРМАЦИОННИТЕ СИСТЕМИ НА МАЛКИ И СРЕДНИ ПРЕДПРИЯТИЯ И РАЗРАБОТВАНЕ НА ПОЛИТИКА И СТРАТЕГИЯ ЗА ИНФОРМАЦИОННА СИГУРНОСТ
(АИ "Ценов", 2011)Има много данни за това, че информационната среда на малките и средни фирми е по-уязвима към пробиви в сигурността. Въпреки това проблемите на безопасността на малкия и среден бизнес в нашата страна силно се подценяват. ... -
ИЗСЛЕДВАНЕ НА СЪСТОЯНИЕТО, ВЪЗМОЖНОСТИТЕ И ПЕРСПЕКТИВИТЕ ЗА ВНЕДРЯВАНЕ НА ЕЛЕКТРОННИТЕ СИСТЕМИ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ВЗАИМООТНОШЕНИЯТА С КЛИЕНТИТЕ
(АИ "Ценов", 2012)Управлението на взаимоотношенията с клиентите във финансовите предприятия е от стратегическо значение за техния успех. През последните години секторът осъзнава важността на Интернет като единна платформа за осъществяване ... -
Изследване на тенденциите за развитие на електронните услуги
(Tsenov Publishing House, 2020)Настоящата разработка има за цел да дискутира тенденциите за развитие на електронните услуги, които в качеството си на технологично базирани услуги имат потенциал да окажат влияние върху краткосрочното и дългосрочното ... -
ИЗСЛЕДВАНЕ НА УДОВЛЕТВОРЕНОСТТА ОТ ХОТЕЛИЕРСКИТЕ УСЛУГИ
(АИ "Ценов", 2014)Поддържането на висока конкурентоспособност в туристическия бизнес (в частност – на хотелиерството) съдейства както за дългосрочното развитие и управление на регионите, така и за устойчивото и конкурентоспособно развитие ... -
Изследване на факторите, влияещи върху винопроизводството в Северен централен, Южен централен и Югоизточен район
(Tsenov Publishing House, 2021)Настоящата разработка е провокирана от идеята за разкриване влиянието на факторите както на вътрешната среда на винопроизводственото предприятие, така и на факторите на външната макросреда. Предмет на изследване са факто-рите, ... -
Изследване на факторите, влияещи върху винопроизводството в Северен централен, Южен централен и Югоизточен район
(Tsenov Publishing House, 2021)Настоящата разработка е провокирана от идеята за разкриване влиянието на факторите както на вътрешната среда на винопроизводственото предприятие, така и на факторите на външната макросреда. Предмет на изследване са факто-рите, ... -
ИЗСЛЕДВАНЕ НА ФАКТОРИТЕ, ДЕТЕРМИНИРАЩИ ПРОИЗВОДИТЕЛНОСТТА НА ТРУДА В БЪЛГАРИЯ НА НИВО ОТРАСЪЛ
(АИ "Ценов", 2010)Българската икономика се характеризира с едно от най-ниските равнища на производителност на труда в рамките на ЕС. С оглед разкриване на причините за този проблем в настоящото изследване са анализирани факторите, детерминиращи ... -
Изследване на явлението „подценени акции”.
(АИ "Ценов", Свищов, 2003) -
ИЗСЛЕДВАНЕ НАГЛАСИТЕ НА ПРОФЕСИОНАЛНАТА СЧЕТОВОДНА ОБЩНОСТ В БЪЛГАРИЯ ОТНОСНО СЧЕТОВОДНОТО ОТЧИТАНЕ НА ФИНАНСОВИТЕ РЕЗУЛТАТИ
(Tsenov Publishing House, 2017)Настоящата разработка насочва вниманието към практикоприложния аспект на отчитането на финансовите резултати. Представени са резултатите от проведено проучване на нагласите на професионалната счетоводна общност в България ... -
ИЗСЛЕДВАНЕ ОБРАЩАЕМОСТТА НА СТОКОВИТЕ ЗАПАСИ В ТЪРГОВСКА ВЕРИГА
(АИ "Ценов", 2014)Всяка стопанска дейност поддържа обеми от стоки, материали, суровини, подготвителни елементи и др. В икономическите среди те се наричат наличности от стокови запаси. Значението им се определя от необходимостта за непрекъсваемост ... -
ИЗСЛЕДВАНЕ ОТНОШЕНИЕТО РЕКЛАМА – МАРКОВА ИЗВЕСТНОСТ
(АИ "Ценов", 2012)Икономическата същност на търговската марка се проявява чрез функциите, които изпълнява. Те носят исторически преходен характер, което означава, че на определени стадии от икономическото развитие на обществото едни функции ... -
ИЗСЛЕДВАНЕ ПАЗАРА НА ПРИЛОЖЕНИЯ ЗА УЕБ АНАЛИЗ
(АИ "Ценов", 2012)Стремейки се към повишаване продуктивността на своите маркетингови бюджети, все повече предприятия осъзнават необходимостта от регистриране и измерване на резултатите от онлайн дейността. Настоящото изследване е провокирано ...