Browsing by Title
Now showing items 1663-1682 of 4255
-
Изграждане на система за ранно предупреждение при управление на предприятието в условия на криза.
(АИ "Ценов", Свищов, 1992) -
Изграждането на ефективен трудов пазар – съществено условие за интегрирането на България в Европейския съюз.
(АИ "Ценов", Свищов, 2001) -
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ОБРАЗОВАНИЕ, ПРОФЕСИОНАЛЕН ОПИТ И ПРОФЕСИОНАЛНА КВАЛИФИКАЦИЯ НА ЗАСТРАХОВАТЕЛНИЯ БРОКЕР
(АИ "Ценов", 2016)В настоящата разработка, съобразно българското и европейското законодателство се разглежда изискването спрямо застрахователния брокер да притежава необходимите образование, професионален опит и професионална квалификация ... -
Изкуственият интелект в системите за автоматизиране на счетоводната отчетност.
(АИ "Ценов", Свищов, 1995) -
Изкушени мисли.
(АИ "Ценов", Свищов, 2003) -
ИЗМЕНЕНИЯ В СТРУКТУРАТА НА ЗАСТРАХОВАТЕЛНИЯ ПОРТФЕЙЛ НА БЪЛГАРСКИТЕ ЗАСТРАХОВАТЕЛИ ЗА ПЕРИОДА 2006-2015 ГОДИНА
(АИ "Ценов", 2016)Структурата на застрахователния портфейл се формира въз основа на пазарните дялове на застраховките, попадащи в даден раздел застраховане – общо застраховане или животозастраховане. Динамиката в продуктовата структура ... -
ИЗМЕНЕНИЯ ВЪВ ФРАНЧИЗНАТА СТОЙНОСТ НА МЕЖДУНАРОДНИТЕ БАНКИ В ЕВРОПА СЛЕД БАЗЕЛ III
(Tsenov Publishing House, 2018)В настоящата разработка се изследват измененията в допълнителната стойност на банковия бизнес, като се фокусираме върху измененията след настъпването на кризата и след въвеждането на регулаторната рамка Базел III. Използваният ... -
Измененията на пазара на труда в условията на пандемична криза и влиянието им върху системата на здравеопазването в България
(Tsenov Publishing House, 2020)Настоящата публикация изследва процесите на българския пазар, които протичат в създалата се извънредна ситуация вследствие на пандемичната обстановка, причинена от COVID 19. Търсенето на пътища и методи за формиране на ... -
ИЗМЕРВАНЕ И МОНИТОРИНГ НА ИНДИВИДУАЛНИЯ КВАЛИФИКАЦИОНЕН ПРОФИЛ НА СТУДЕНТА
(АИ "Ценов", 2009)Получаването на висока професионална квалификацията и повишаването на шансовете за професионално реализация на студентите са сред приоритетните цели в управлението на всяко съвременното висше училище. Дискусиите за ... -
ИЗМЕРВАНЕ И ОЦЕНКА НА РЕЗУЛТАТИТЕ ОТ МАРКЕТИНГОВАТА ДЕЙНОСТ В БЪЛГАРСКИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ – СЪСТОЯНИЕ, ПРОБЛЕМИ И РЕШЕНИЯ
(АИ "Ценов", 2011)През последното десетилетие в чуждоезичната икономическа литература и по-рядко в български издания все по-голямо разпространение имат научните публикации, които са фокусирани върху т.нар. управление по резултати ... -
ИЗМЕРВАНЕ И ОЦЕНКА НА РЕЗУЛТАТИТЕ ОТ МАРКЕТИНГОВАТА ДЕЙНОСТ В БЪЛГАРСКИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ – СЪСТОЯНИЕ, ПРОБЛЕМИ И РЕШЕНИЯ
(АИ "Ценов", 2011)През последното десетилетие в чуждоезичната икономическа литература и по-рядко в български издания все по-голямо разпространение имат научните публикации, които са фокусирани върху т.нар. управление по резултати (performance ... -
ИЗМЕРВАНЕ НА ГОТОВНОСТТА ЗА ПЛАЩАНЕ НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ НА ОБРАЗОВАТЕЛНИ УСЛУГИ ЧРЕЗ АДАПТИВЕН ИЗБОРЕН КОНДЖОЙНТ АНАЛИЗ
(АИ "Ценов", 2012)В рамките на настоящото изследване се представя и тества емпиричен подход за измерване на готовността за плащане на потребителите на образователните услуги, предлагани в субституционен контекст, с ниска прозрачност на ... -
Измерване на екологичното и икономическото развитие на страните посредством използването на инструменти за клъстерен анализ
(Tsenov Publishing House, 2021)В статията се разглеждат особеностите на прилагането на клъстерния анализ за оценка нивото на екологизиране на икономиките на страните по света. Направена е извадка от показатели, на които се базира икономиката на раз-витите ... -
ИЗМЕРВАНЕ НА ЕФЕКТИВНОСТТА НА ДИСТРИБУЦИОННАТА СИСТЕМА
(АИ "Ценов", 2015)Глобализацията на бизнеса и изострянето на конкуренцията провокира нарастващия интерес към въпросите за подобряването на ефективността на веригата на разпределение, развитието и активното внедряване на дистрибуционния подход ... -
ИЗМЕРВАНЕ НА МАРКЕТИНГОВИТЕ РЕЗУЛТАТИ В ОРГАНИЗАЦИИТЕ ЗА ПРОИЗВОДСТВО НА ПРОДУКТИ С ИНДУСТРИАЛНО ПРЕДНАЗНАЧЕНИЕ
(АИ "Ценов", 2011)В организациите от сектора „производство на продукти с ин дустриално предназначение” измерването на резултатите от марке- тинговата дейност има своя специфика. Основната задача на мени- джмънта в този бранш се свързва с ... -
Измерване на националната конкурентоспособност.
(АИ "Ценов", Свищов, 2007) -
ИЗМЕРВАНЕ НА ПОТРЕБИТЕЛСКАТА ЛОЯЛНОСТ КЪМ ТЪРГОВСКАТА МАРКА ЧРЕЗ ЛИНЕЙНО СТРУКТУРНО МОДЕЛИРАНЕ
(АИ "Ценов", 2012)Всеизвестно е, че лоялността към определена марка е латентно явление,което трудно се измерва. Изследователите се опират на три подхода за нейното измерване: (а) поведенчески, (б) отношение на потребителя към марката и ... -
ИЗМЕРВАНЕ НА ПОТРЕБИТЕЛСКАТА УДОВЛЕТВОРЕНОСТ ОТ ОМНИКАНАЛНО ПРЕЖИВЯВАНЕ
(Tsenov Publishing House, 2019)Повечето потребителски марки днес се предлагат както във физически, така и в онлайн магазини, а специалистите по маркетинг непрекъснато търсят нови начини да контактуват и ангажират клиентите си. Все повече компании се ...