• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • View Item
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ИЗМЕРВАНЕ НА ПОТРЕБИТЕЛСКАТА ЛОЯЛНОСТ КЪМ ТЪРГОВСКАТА МАРКА ЧРЕЗ ЛИНЕЙНО СТРУКТУРНО МОДЕЛИРАНЕ

Thumbnail
View/Open
90_split_BU_3-2012.swf (254.2Kb)
Date
2012
Author
Пентова, Емел
Metadata
Show full item record
Abstract
Всеизвестно е, че лоялността към определена марка е латентно явление,което трудно се измерва. Изследователите се опират на три подхода за нейното измерване: (а) поведенчески, (б) отношение на потребителя към марката и (в) комбинация от тях. Целта на изследването е да се измери потребителската лоялност към марката в категорията „пасти за зъби”, като се използват линейно структурно моделиране и се предприема отношенческият подход за нейното измерване. Задачите са: първо, да се определят детерминантите (променливите), от които зависи лоялността към марката в категорията пасти за зъби;второ, да се изследва тяхното влияние върху основния конструкт, трето, да се заключи дали подобно измерване е достатъчно, за да се предприемат средносрочни и дългосрочни стратегии за увеличаване на лоялността към определена марка в сектора на бързообортни стоки
URI
http://hdl.handle.net/10610/1468
Collections
  • Списание "Бизнес управление"

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Contact Us | Send Feedback