• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • View Item
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ИЗМЕРВАНЕ НА МАРКЕТИНГОВИТЕ РЕЗУЛТАТИ В ОРГАНИЗАЦИИТЕ ЗА ПРОИЗВОДСТВО НА ПРОДУКТИ С ИНДУСТРИАЛНО ПРЕДНАЗНАЧЕНИЕ

Thumbnail
View/Open
67_split_BU_1-2011.swf (503.4Kb)
Date
2011
Author
Григорова, Ваня
Metadata
Show full item record
Abstract
В организациите от сектора „производство на продукти с ин дустриално предназначение” измерването на резултатите от марке- тинговата дейност има своя специфика. Основната задача на мени- джмънта в този бранш се свързва с търсене на нови управленски ре- шения за снижаване на материалната и енергийна поглъщаемост на производствените процеси. По тази причина нараства значението на точността и организацията на измерването на резултатите от марке- тинговата дейност.Настоящата разработка представя получените данни от проучване на състоянието на измерването на резултатите от маркетинговата дейност, проведено сред 54 големи и средни български организации. При анализиране на първичната информация са изведени проблемните зони на измерването на маркетинга. Те се превръщат в основни жалони за извършване на промени и за въвеждане на нов комплексен подход за измерване и оценяване на маркетинговите резултати в организациите от този икономически сектор.
URI
http://hdl.handle.net/10610/1350
Collections
  • Списание "Бизнес управление"

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Contact Us | Send Feedback