• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • View Item
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ФИРМЕНА ПОЛИТИКА ЗА ИЗПОЛЗВАНЕ НА Е-БИЗНЕСА – ДИСТРИБУЦИОННИ ВАРИАНТИ

Thumbnail
View/Open
61_split_BU_1-2012.swf (195.3Kb)
Date
2012
Author
Веселинова, Надежда
Metadata
Show full item record
Abstract
Глобализацията на съвременния свят изисква и ново отношение към дистрибуцията. Появата и практическата приложимост на информационните технологии води до формиране на нова подсистема в истрибуцията подсистемата на електронната дистрибуция. В съвременния етап на развитие на международните пазари се наблюдават следните основни тенденции: трансформации в структурата на единния пазар; стандартизиране на продукта;създаване на нова информационна среда. Динамичната среда на световната икономика определя и спецификата в е-бизнеса на фирмите, изразяващ се в посока на маркетинговите трансформации и стратегическата маркетингова активност, а също и промени по отношение на маркетинговия микс. Във връзка с това са анализирани алтернативните варианти на маркетинг каналите за реализация на международните пазари.
URI
http://hdl.handle.net/10610/1355
Collections
  • Списание "Бизнес управление"

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Contact Us | Send Feedback