• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ФИРМЕНА ПОЛИТИКА ЗА ИЗПОЛЗВАНЕ НА Е-БИЗНЕСА – ДИСТРИБУЦИОННИ ВАРИАНТИ

Thumbnail
Изглед/Отваряне
61_split_BU_1-2012.swf (195.3Kb)
Дата
2012
Автор
Веселинова, Надежда
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
Глобализацията на съвременния свят изисква и ново отношение към дистрибуцията. Появата и практическата приложимост на информационните технологии води до формиране на нова подсистема в истрибуцията подсистемата на електронната дистрибуция. В съвременния етап на развитие на международните пазари се наблюдават следните основни тенденции: трансформации в структурата на единния пазар; стандартизиране на продукта;създаване на нова информационна среда. Динамичната среда на световната икономика определя и спецификата в е-бизнеса на фирмите, изразяващ се в посока на маркетинговите трансформации и стратегическата маркетингова активност, а също и промени по отношение на маркетинговия микс. Във връзка с това са анализирани алтернативните варианти на маркетинг каналите за реализация на международните пазари.
URI
http://hdl.handle.net/10610/1355
Collections
  • Списание "Бизнес управление"

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка