• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • View Item
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

МОДЕЛ НА ВЗАИМОДЕЙСТВИЕТО ПРИ ОКАЗВАНЕ НА МЕЖДУНАРОДНИ УСЛУГИ

Thumbnail
View/Open
103_split_BU_1-2012.swf (437.2Kb)
Date
2012
Author
Любенов, Здравко
Metadata
Show full item record
Abstract
В настоящата разработка се разглеждат основните параметри на процеса на изграждане на ползотворни отношения, в сферата на оказването на международни услуги. Изяснено е, че включването на взаимоотношенията в бизнес стратегията на организацията е ключов фактор за успеха на фирмите в този бранш. Идентифицирана е важността на поддържането на партньорски отношения. Изграден е Модел на характера и обсег на взаимоотношенията между износител и потребител (вносител) на услуги. Показани са резултатите от емпиричното му тестване в България.
URI
http://hdl.handle.net/10610/1362
Collections
  • Списание "Бизнес управление"

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Contact Us | Send Feedback