• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

МОДЕЛ НА ВЗАИМОДЕЙСТВИЕТО ПРИ ОКАЗВАНЕ НА МЕЖДУНАРОДНИ УСЛУГИ

Thumbnail
Изглед/Отваряне
103_split_BU_1-2012.swf (437.2Kb)
Дата
2012
Автор
Любенов, Здравко
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
В настоящата разработка се разглеждат основните параметри на процеса на изграждане на ползотворни отношения, в сферата на оказването на международни услуги. Изяснено е, че включването на взаимоотношенията в бизнес стратегията на организацията е ключов фактор за успеха на фирмите в този бранш. Идентифицирана е важността на поддържането на партньорски отношения. Изграден е Модел на характера и обсег на взаимоотношенията между износител и потребител (вносител) на услуги. Показани са резултатите от емпиричното му тестване в България.
URI
http://hdl.handle.net/10610/1362
Collections
  • Списание "Бизнес управление"

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка