• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

АНАЛИТИЧНА ПРОЦЕДУРА ПО ПРОГНОЗИРАНЕ НА ПРОДАЖБИТЕ ВЪЗ ОСНОВА ФАКТОРИТЕ НА ВЛИЯНИЕ

Thumbnail
Изглед/Отваряне
42_split_BU_1-2015.swf (476.5Kb)
Дата
2015
Автор
Алексеева, Алла
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
В статията се разглеждат аналитичните процедури, които могат да бъдат използвани от одитора на етапа на получаване на информация, като процедури на проверката по същество, с цел събиране на преки доказателства за грешките, нарушенията и лъжливите твърдения във финансовата отчетност. Предлаганата методика за прогнозиране на резултативния показател, въз основа „факторите на влияние“ на примера на обема продажби, може да бъде прост и надежден инструмент в арсенала на одитора.
URI
http://hdl.handle.net/10610/1377
Collections
  • Списание "Бизнес управление"

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка