• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
Search 
  •   Home
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • Search
  •   Home
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 19

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

СРАВНИТЕЛЕН АНАЛИЗ НА ТЕОРИИТЕ ЗА ПОТРЕБИТЕЛСКО ПОВЕДЕНИЕ 

Тодоров, Георги Милчев (АИ "Ценов", 2011)
Цел на изследването в предложената статия е да се извърши сравни- телна характеристика на теориите за потребителско поведение и да се изведат основните акценти и стимулите във всяка една от тях.
Thumbnail

МИНИМАЛНИТЕ РАЗМЕРИ НА ПЕНСИИТЕ ЗА ОСИГУРИТЕЛЕН СТАЖ И ВЪЗРАСТ В БЪЛГАРИЯ – ПРОБЛЕМИ И ПЕРСПЕКТИВИ 

Цолова – Митрева, Деница Красимирова (АИ "Ценов", 2011)
Социалното осигуряване е основно средство за овладяване на неблагоприятните икономически последици от старостта. Традиционният осигурителен механизъм, обвързвайки размерите на осигурителните плащания с получаваните в ...
Thumbnail

ВЪЗДЕЙСТВИЕ НА ИНФОРМАЦИОННО-ТЕХНОЛОГИЧНИТЕ ПРОМЕНИ В УПРАВЛЕНИЕТО ВЪРХУ ПОВЕДЕНИЕТО НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ 

Данаилова, Красимира (АИ "Ценов", 2011)
Статията насочва вниманието към един нов вид промяна, характер- на за повечето съвременни компании - информационно-технологичната. Разкрива въздействието й върху поведението на човешките ресурси и върху управлението на ...
Thumbnail

ХАРАКТЕРНИ ОСОБЕНОСТИ И ТЕНДЕНЦИИ ПРИ ПРИДОБИВАНЕ НА ЖИЛИЩНА НЕДВИЖИМА СОБСТВЕНОСТ ЧРЕЗ ИПОТЕКА 

Радулов, Константин Иванов (АИ "Ценов", 2011)
В статията се разглежда жилищната недвижима собственост, като част от недвижимата собственост. Изяснява се разликата между недвижимо имущество и недвижима собственост, фокусира се върху понятието ипотека, като метод на ...
Thumbnail

ПЛАНИРАНЕ НА ТЪРГОВСКИ МИКС ПРИ ИЗГРАЖДАНЕ НА НОВ ТЪРГОВСКИ ЦЕНТЪР 

Самуилов, Милуш Красимиров (АИ "Ценов", 2011)
Настоящата студия има за цел да даде насоки за процесите и решенията, които е необходимо да се вземат при развитието на търговски центрове, наричани още МОЛ. Процесът обхваща интервалът от вземането на решение за инвестиране ...
Thumbnail

ВЛИЯНИЕ НА СВЕТОВНАТА ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА ВЪРХУ ВЪТРЕШНООТРАСЛОВАТА ТЪГОВИЯ НА БЪЛГАРИЯ СЪС СТРАНИТЕ ОТ ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ 

Андреев, Николай Андреев (АИ "Ценов", 2011)
В настоящата разработка се изследва влиянието на световната икономическа криза върху външната търговия на България със страните от Европейския съюз. В теоретичен аспект се засягат въпросите за дефиниране на вътрешноотрасловата ...
Thumbnail

АУТСОРСИНГЪТ В ГЛОБАЛНАТА ИКОНОМИКА 

Станев, Явор Венциславов (АИ "Ценов", 2011)
Целта на настоящата разработка е да разкрие и изясни ролята на аутсорсинга като успешна бизнес стратегия, към чието използване прибягват все повече компании. В статията са представени в синтезиран вид теориите за неговото ...
Thumbnail

ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА ПРИЛОЖЕНИЕ НА ТЕХНОЛОГИЯТА „DATA MINING” В ЗДРАВЕОПАЗВАНЕТО 

Петров, Стефан Веселинов (АИ "Ценов", 2011)
Технологията Data Mining представлява мощен аналитичен инструмент, който предоставя редица предимства и ползи на всяка съвременна организация от икономическата, социалната и образователната сфера. Тя интегрира в себе си ...
Thumbnail

УСТОЙЧИВО РАЗВИТИЕ, ЧРЕЗ ЕНЕРГОВЪЗОБНОВЯЕМИ ПРОЕКТИ 

Павлов, Павлин (АИ "Ценов", 2011)
Устойчивото развитие като концепция за постигане на екологосъобразно икономическо развитие на обществото изисква подходящи форми на управление на всички нива (глобално, регионално, национално и местно). Енергийният сектор, ...
Thumbnail

УПРАВЛЕНИЕ НА ВЗАИМООТНОШЕНИЯТА С КЛЮЧОВИ КЛИЕНТИ 

Недева, Радостина Тинкова (АИ "Ценов", 2011)
В условията на световна икономическа криза и все по-нарастващата конкурентна борба критичен момент за всяко предприятие се явява „спечелването” и задържането на клиенти. Управлението на взаимоотношенията с ключови клиенти ...
  • 1
  • 2

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorАндреев, Николай Андреев (1)Василева, Гергана Божидарова (1)Данаилова, Красимира (1)Деков, Васил Парашкевов (1)Зайкърова, Елис Гюрселова (1)Илиева, Даниела Георгиева (1)Маринова, Елена (1)Маринова, Кремена Мариянова (1)Недева, Радостина Тинкова (1)Николова, Светлана Петкова (1)... View MoreSubjectуправление (2)Data Mining (1)SWOT анализ (1)агенции за регионално развитие (1)анализ на данни (1)архитектура (1)аутсорсинг (1)банка (1)бедност (1)български предприятия (1)... View MoreDate Issued
2011 (19)
Has File(s)
Yes (19)

Contact Us | Send Feedback