• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
Search 
  •   Home
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • Search
  •   Home
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 485

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

КАПИТАЛОВИ ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ИНВЕСТИЦИОННИТЕ ПОСРЕДНИЦИ – РЕГУЛАТОРНИ СТАНДАРТИ И ЕМПИРИЧНИ СВИДЕТЕЛСТВА 

Младенова, Мария; Mladenova, Mariya (АИ "Ценов", 2015)
Инвестиционните посредници, като специфичен участник на пазара, подлежат на особено отчитане на дейността си. Това се регламентира с различни нормативни документи и международни стандарти, което цели интегриране на ...
Thumbnail

ВРЪЗКАТА МЕЖДУ ЕТАПИТЕ НА СЪЗДАВАНЕ НА БИЗНЕС СТРАТЕГИЯ И СИСТЕМАТА ОТ ЦЕЛИ В ОРГАНИЗАЦИЯТА 

Русенов, Георги; Rusenov, Georgi (АИ "Ценов", 2015)
Целта на статията е да изследва процеса по създаване на бизнес стратегия в настоящия етап от развитие на пазарните взаимоотношения. Основната област на изследването е развитието на сравнителни конкурентни предимства чрез ...
Thumbnail

СЪЩНОСТ И ВИДОВЕ ФИНАНСОВ РИСК 

Кръстева, Габриела; Krasteva, Gabriela (АИ "Ценов", 2015)
Финансовият риск е сложна и многопластова съвкупност от определени видове рискове, свързани с различни елементи от цялостната дейност, структура и управление на фирмата, както и засягащи субективните интереси на инвеститорите, ...
Thumbnail

ЕВОЛЮЦИЯ НА ДАНЪЧНАТА СИСТЕМА В БЪЛГАРИЯ 

Александрова, Александрина; Alexandrova, Alexandrina (АИ "Ценов", 2015)
Данъчната система на Република България представлява сложна и многокомпонентна съвкупност от различни по вид и предназначение данъци, данъчно законодателство, което ги регламентира, и данъчна администрация. Тази система ...
Thumbnail

ФРАНЧАЙЗИНГЪТ В БЪЛГАРИЯ – СЪСТОЯНИЕ И ПРОБЛЕМИ 

Вакинова-Петрова, Мариела; Vakinova-Petrova, Mariela (АИ "Ценов", 2015)
В настоящата разработка се проследява разпространението на франчайз бизнеса, съпътстващите го изменения и развитието на франчайзинга в България. Чрез направения SWOT анализ се дава оценка на състоянието на франчайз пазара ...
Thumbnail

КОНЦЕПТУАЛНИ ПРОБЛЕМИ ПРИ ДЕФИНИРАНЕТО НА ГЛОБАЛНО СЪЗДАДЕНИТЕ ФИРМИ 

Михайлова, Маргарита; Mihaylova, Margarita (АИ "Ценов", 2015)
Глобално създадените фирми са предмет на научно изследване вече трето десетилетие, а все още не разполагаме нито с единна дефиниция, нито с общоприета методика за тяхното идентифициране. Като разглежда еквивалентността на ...
Thumbnail

СРАВНИТЕЛЕН АНАЛИЗ НА ТЕОРИИТЕ ЗА ПОТРЕБИТЕЛСКО ПОВЕДЕНИЕ 

Тодоров, Георги Милчев (АИ "Ценов", 2011)
Цел на изследването в предложената статия е да се извърши сравни- телна характеристика на теориите за потребителско поведение и да се изведат основните акценти и стимулите във всяка една от тях.
Thumbnail

МИНИМАЛНИТЕ РАЗМЕРИ НА ПЕНСИИТЕ ЗА ОСИГУРИТЕЛЕН СТАЖ И ВЪЗРАСТ В БЪЛГАРИЯ – ПРОБЛЕМИ И ПЕРСПЕКТИВИ 

Цолова – Митрева, Деница Красимирова (АИ "Ценов", 2011)
Социалното осигуряване е основно средство за овладяване на неблагоприятните икономически последици от старостта. Традиционният осигурителен механизъм, обвързвайки размерите на осигурителните плащания с получаваните в ...
Thumbnail

ФИНАНСОВИ СТРАТЕГИИ И ИНВЕСТИЦИОННА АКТИВНОСТ НА ДОМАКИНСТВАТА В БЪЛГАРИЯ 

Павлова, Марияна (АИ "Ценов", 2014)
С оглед значимостта на сектора „Домакинства“ за националното стопанство, се появява необходимостта от изследване финансовите стратегии и инвестиционната активност на домакинствата в България. Настоящото изложение има за ...
Thumbnail

ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА ИЗМЕРВАНЕ НА ИКОНОМИЧЕСКАТА ЕФЕКТИВНОСТ ОТ ИЗПОЛЗВАНЕ НА СОБСТВЕНИТЕ МАРКИ НА ТЪРГОВСКИТЕ ВЕРИГИ 

Сакакушев, Милен; Sakakushev, Milen (АИ "Ценов", 2015)
В разработката се разглеждат основни постановки, свързани с установяване на резултатите от използване на собствени марки в дейността на търговските вериги. Извършва се същностна характеристика и се очертава взаимовръзката ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 49

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorИванов, Иван (4)Бенов, Юлиян (3)Георгиева, Галя (3)Йорданова, Таня (3)Кабакчиева, Цветелина (3)Любенова, Беатрис (3)Миланова, Петя (3)Младенова, Мария (3)Николаев, Даниел (3)Петров, Ярослав (3)... View MoreSubjectустойчиво развитие (15)управление (12)банков сектор (8)Европейски съюз (8)конкурентоспособност (8)банки (7)данъци (7)икономика (7)счетоводно отчитане (7)инвестиции (6)... View MoreDate Issued2020 - 2023 (150)2010 - 2019 (306)2008 - 2009 (29)Has File(s)Yes (485)

Contact Us | Send Feedback