• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • View Item
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

БЪЛГАРСКИЯТ ТУРИЗЪМ – МЕЖДУ КЛАСИКАТА И ПОПУЛЯРНИЯ ЖАНР

Thumbnail
View/Open
22_split_BU_2-2013.swf (306.8Kb)
Date
2013
Author
Горчева, Таня
Metadata
Show full item record
Abstract
Характерът на развивания туризъм като бизнес зависи до голяма степен от целите, които преследва и от търсенията на туристите, които бизнесът привлича като свои клиенти. За да се определи характерът на съвременния туристически бизнес в България, в статията се акцентира на качеството и спецификата на реализацията му като индустрия. Целта е да се определи дали добрите примери или негативната практика взема превес в туристическия бизнес у нас. Направената постановка предполага провеждането на сравнителен анализ между туристическия бизнес на Австрия и този на България, основан на критерии, които разкриват неговите същностни характеристики от позициите на пазарната конкуренция и принципите на устойчивото развитие. Търси се паралел между въздействието на икономическите реформи в България в периода на преход и настоящото функциониране на туризма у нас.
URI
http://hdl.handle.net/10610/1446
Collections
  • Списание "Бизнес управление"

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Contact Us | Send Feedback