• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Собствените търговски марки на търговските вериги - източник на конкуретно предимство

Thumbnail
Изглед/Отваряне
35_split_BU_3-2012.swf (235.8Kb)
Дата
2012
Автор
Божинова, марияна
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
В съвременните пазарни условия все повече нараства мощта на търговските вериги в каналите за реализация на потребителски стоки. Същевременно се изостря и конкуренцията помежду им. Търговските вериги перманентно изследват и идентифицират източниците на конкурентни предимства с цел да се възползват от тях. Настоящата статия се фокусира върху собствените марки на търговците, като важен източник на конкурентно предимство. Базирайки се на емпирични данни, се изследва зависимостта между степента на концентрация на търговията на дребно и дела на стоките със собствени търговски марки. Очертават се факторите, способстващи проникването на пазара на стоки под собствени марки на търговците. Дискутират се ползите за търговците, производителите и потребителите от развитието на такива марки. Теоретичните съждения са подкрепени с примери от бизнес практиката на търговските вериги.
URI
http://hdl.handle.net/10610/1456
Collections
  • Списание "Бизнес управление"

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка