• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ИЗМЕРВАНЕ НА ПОТРЕБИТЕЛСКАТА ЛОЯЛНОСТ КЪМ ТЪРГОВСКАТА МАРКА ЧРЕЗ ЛИНЕЙНО СТРУКТУРНО МОДЕЛИРАНЕ

Thumbnail
Изглед/Отваряне
90_split_BU_3-2012.swf (254.2Kb)
Дата
2012
Автор
Пентова, Емел
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
Всеизвестно е, че лоялността към определена марка е латентно явление,което трудно се измерва. Изследователите се опират на три подхода за нейното измерване: (а) поведенчески, (б) отношение на потребителя към марката и (в) комбинация от тях. Целта на изследването е да се измери потребителската лоялност към марката в категорията „пасти за зъби”, като се използват линейно структурно моделиране и се предприема отношенческият подход за нейното измерване. Задачите са: първо, да се определят детерминантите (променливите), от които зависи лоялността към марката в категорията пасти за зъби;второ, да се изследва тяхното влияние върху основния конструкт, трето, да се заключи дали подобно измерване е достатъчно, за да се предприемат средносрочни и дългосрочни стратегии за увеличаване на лоялността към определена марка в сектора на бързообортни стоки
URI
http://hdl.handle.net/10610/1468
Collections
  • Списание "Бизнес управление"

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка