Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorЧиприянов, Михаил
dc.date.accessioned2016-05-18T12:10:36Z
dc.date.available2016-05-18T12:10:36Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn0861-6604
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/1490
dc.description.abstractИзследователският интерес в статията е насочен върху един сравнително нов и непопулярен все още у нас метод - Рейтинг на конкурентните сили (CSR) и върху особеностите на неговото приложението при управлението на бизнес кризи. В началото са разгледани концептуалните характеристики на бизнес кризата и е обърнато специално внимание на фазите на нейното управление. След това е акцентирано на присъщите белези на CSR като метод за стратегически изследвания и решения, както и на по-важните методически решения при неговото използване. Разгледани са характерните белези на отделните кон- курентни състояния. Оценени са възможностите за интегрирано използване на CSR и PEST-анализа в стремежа за постигане на по-добри резултати при управлението на бизнес кризите. Изведени са предимствата/аргументите за по-активното прилагане на метода в корпоративната практика, по-специално – при управлението на бизнес кризи.bg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.relation.ispartofseries4;4
dc.subjectуправление на кризиbg_BG
dc.subjectстратегическо планиранеbg_BG
dc.subjectрейтинг на конкурентните сили (csr)bg_BG
dc.subjectкорпоративна системаbg_BG
dc.subjectследкризисен етапbg_BG
dc.titleПРИЛОЖЕНИЕ НА МЕТОДА CSR ПРИ ИЗСЛЕДВАНЕТО И УПРАВЛЕНИЕТО НА БИЗНЕС КРИЗИbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация