МАРКЕТИНГ НА КОНЦЕПЦИЯТА „ИНТЕГРАЛНА СВЪРЗАНОСТ” В ДОЛНОДУНАВСКИЯ МАКРОРЕГИОН
Изглед/ Отваряне
Дата
2011Автор
Янков, Никола
Резюме
В настоящата статия разглеждаме проблеми, свързани с отношенията:„Развитие на Долнодунавския макрорегион (ДДМР) – Дунавската стратегия на Европейския съюз” – „Развитие на Единния европейски пазар”. Подчертава се обстоятелството, че Единният европейски пазар следва да има както максимум връзки във вертикален план (със световни пазари), така и хоризонтален – с различни региони и с тяхното развитие. Очертават се основни
принципи на свързаността и на нейната логистика, които като цяло са жизнено-важни за развитието на различни по мащаб региони.
За да се осъзнаят проблемите, чието решаване ще доведе до по-
вишаване „количествеността” и „качествеността” на тяхната свързаност, в статията се прави преглед на тренирането и обучението в тази насока. В частност вниманието се насочва към Долнодунавския регион и към двете специализирани икономически академии, които играят ключова роля в него – Стопанска академия
„Д. А. Ценов” – Свищов и Академията за икономически науки – Букурещ. Сочат се модели за интегриране на техните усилия в процеса на оценяване на нуждите и проблемите на обучението, насочено към развитието на Долнодунавския макрорегион (ДДМР).