• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • View Item
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

МАРКЕТИНГ НА КОНЦЕПЦИЯТА „ИНТЕГРАЛНА СВЪРЗАНОСТ” В ДОЛНОДУНАВСКИЯ МАКРОРЕГИОН

Thumbnail
View/Open
7_split_BU_3-2011.swf (603.7Kb)
Date
2011
Author
Янков, Никола
Metadata
Show full item record
Abstract
В настоящата статия разглеждаме проблеми, свързани с отношенията:„Развитие на Долнодунавския макрорегион (ДДМР) – Дунавската стратегия на Европейския съюз” – „Развитие на Единния европейски пазар”. Подчертава се обстоятелството, че Единният европейски пазар следва да има както максимум връзки във вертикален план (със световни пазари), така и хоризонтален – с различни региони и с тяхното развитие. Очертават се основни принципи на свързаността и на нейната логистика, които като цяло са жизнено-важни за развитието на различни по мащаб региони. За да се осъзнаят проблемите, чието решаване ще доведе до по- вишаване „количествеността” и „качествеността” на тяхната свързаност, в статията се прави преглед на тренирането и обучението в тази насока. В частност вниманието се насочва към Долнодунавския регион и към двете специализирани икономически академии, които играят ключова роля в него – Стопанска академия „Д. А. Ценов” – Свищов и Академията за икономически науки – Букурещ. Сочат се модели за интегриране на техните усилия в процеса на оценяване на нуждите и проблемите на обучението, насочено към развитието на Долнодунавския макрорегион (ДДМР).
URI
http://hdl.handle.net/10610/1491
Collections
  • Списание "Бизнес управление"

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Contact Us | Send Feedback