Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorДраганов, Георги
dc.date.accessioned2016-05-19T05:44:43Z
dc.date.available2016-05-19T05:44:43Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn0861-6604
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/1561
dc.description.abstractВ статията се разглежда застрахователната култура като фактор за развитие на застрахователния бизнес. Авторът приема, че имиджът на застрахователите е в пряка зависимост от застрахователната култура. Специално внимание е отделено на мениджмънта и неговата роля за повишаване нивото на застрахователната култура. На базата на практическия опит се свързва застрахователната култура с особеностите на застрахователната услуга. Приема се, че за повишаване нивото на застрахователната култура определена роля се пада на рекламата. Обосновава се не само необходимостта от повишаването на застрахователната култура на работещите в застрахователното дружество, но и на потенциалните потребители на застрахователните продукти.bg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.relation.ispartofseries4;6
dc.subjectзастрахователно дружествоbg_BG
dc.subjectзастрахователен пазарbg_BG
dc.subjectастрахователна услугаbg_BG
dc.subjectзастрахователна култураbg_BG
dc.subjectзастрахователна рекламаbg_BG
dc.titleМЯСТОТО НА ЗАСТРАХОВАТЕЛНАТА КУЛТУРА В РАЗВИТИЕТО НА ЗАСТРАХОВАТЕЛНИЯ БИЗНЕСbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация