Search
Now showing items 1-10 of 38
ХУМОРЪТ - СРЕДСТВО НА ЕФЕКТИВНАТА БИЗНЕСКОМУНИКАЦИЯ. ВЪЗРАСТОВИ, ПОЛОВИ И КУЛТУРНИ РАЗЛИЧИЯ
(АИ "Ценов", 2009)
Хуморът е средство на ефективната бизнескомуникация и условие за ефективен бизнес. Чрез него се постига освобождаване от напрежението и стреса, „разтопяване на ледовете”, вземане на творчески решения, казване на неудобни ...
ТРАНСФЕРЪТ НА ЗНАНИЯ – ВРЪЗКА С ЧОВЕШКИЯ ФАКТОР И НАЧИН НА ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ
(АИ "Ценов", 2009)
Динамичните промени от последните години императивно налагат необходимостта от обмен на знания между изследователските и
бизнесорганизациите. Държавите-членки на Европейския съюз все по-пълно осъзнават значението на ...
ФИРМЕНАТА РЕПУТАЦИЯ – ВАЖЕН АКТИВ ЗА УВЕЛИЧАВАНЕ НА КОНКУРЕНТНОСПОСОБНОСТТА НА БЪЛГАРСКИТЕ ФИРМИ
(АИ "Ценов", 2009)
В съвременното световно стопанство и висококонкурентата
обкръжаваща среда, сред която оперират фирмите, устойчивостта на подходящ имидж, както и изграждането на положителен публичен образ в дългосрочен план, еволюира като ...
ВИСШЕТО ОБРАЗОВАНИЕ В БЪЛГАРИЯ И ИКОНОМИЧЕСКИТЕ ДЕТЕРМИНАНТИ НА ХХІ ВЕК
(АИ "Ценов", 2009)
Представеният материал разглежда основните промени в икономиката,
появили се вследствие глобализацията и тяхното влияние върху системата на висшето образование. Висшето образование се приема като комплекс, който има водеща ...
СТРАТЕГИИ ЗА ЕКОЛОГИЧЕН МАРКЕТИНГ ПРИ ПРОИЗВОДСТВОТО И ПРОДАЖБАТА НА БИОГОРИВА
(АИ "Ценов", 2009)
The application of the strategies for ecological marketing for manufacturing and selling biofuels gives a possibility for the enterprises to increase their incomes through realising biofuels on the market, that correspond ...
ПРЕДСТАВЯНЕ НА БЪЛГАРСКИТЕ ТУРИСТИЧЕСКИ ФИРМИ В ИНТЕРНЕТ
(АИ "Ценов", 2009)
Присъствието в Интернет, което в условията на информационното
общество е задължително, води до появата на голямо количество туристически уебсайтове. Това налага необходимостта от оценяване на информационното съдържание и ...
SCALE OF VALUES VIOLATES SINGULARISM
(АИ "Ценов", 2009)
There is at the very least a tension between two basic building blocs of Austrian economics. The doctrine of singularism maintains that choice is inevitably and necessarily between two and only two things: that which is ...
ПРОЦЕС НА ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА ИНВЕСТИЦИОННИ ПРОЕКТИ В ИНОВАЦИОННАТА ФИРМЕНА ДЕЙНОСТ
(АИ "Ценов", 2009)
Иновационната активност на българските предприятия бележи
изоставане по отношение формирането на иновационна култура и
предприемачески нагласи. Проблемите се дължат на липсата на информация за спецификата на иновациите, ...