Search
Now showing items 1-10 of 16
АУТСОРСИНГЪТ: ИДЕЯТА, ЧЕ НЕ МОЖЕМ ДА НАПРАВИМ ВСИЧКО САМИ
(АИ "Ценов", 2012)
ПРОМОЦИИТЕ (ВЪЗПРИЕМАНИ ПОЛЗИ И ЕФЕКТИ)
(АИ "Ценов", 2012)
Промоциите са маркетингов инструмент с нарастващо значение за всички участници в дистрибуционния канал. Въпреки това около тях има множество открити дискусионни въпроси. В настоящото изследване се идентифицират и дискутират ...
ИЗСЛЕДВАНЕ НА ВЪЗМОЖНОСТИТЕ ЗА ОГРАНИЧАВАНЕ НА ПРОБЛЕМИТЕ В ДАНЪЧНИЯ КОНТРОЛ
(АИ "Ценов", 2012)
ПАРАМЕТРИ НА ЛОКАЛИЗАЦИОННИЯ ИЗБОР ЗА ИНВЕСТИЦИИ В АГРОФИРМИТЕ
(АИ "Ценов", 2012)
ИЗМЕРЕНИЯ НА ТРАНСФОРМАЦИЯТА В ТЪРГОВИЯТА НА ДРЕБНО
(АИ "Ценов", 2012)
КОГНИТИВНА ТОПОЛОГИЯ И УПРАВЛЕНСКО ПОВЕДЕНИЕ
(АИ "Ценов", 2012)