• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • View Item
  •   Home
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

АРХИТЕКТУРНИ И ТЕХНОЛОГИЧНИ РЕШЕНИЯ НА СИСТЕМИТЕ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ВЗАИМООТНОШЕНИЯТА С КЛИЕНТИ ВЪВ ФИНАНСОВИЯ СЕКТОР

Thumbnail
View/Open
94_split_4_2011.swf (803.0Kb)
Date
2011
Author
Маринова, Кремена Мариянова
Metadata
Show full item record
Abstract
Системата за управление на взаимоотношенията с клиентите (CRM System) е физическото проявление на стратегията на предприятието за целенасочено управление на онези бизнес дейности, които са свързани с клиентите, изградена на основата на съвременните информационни технологии, обединени в обща архитектура. Архитектурните и технологични решения могат да бъдат много разнообразни и е необходимо те да се изградят и подберат в зависимост от индивидуалните нужди на организацията. Настоящата студия цели да даде ясен поглед върху най-често използваните архитектурни компоненти и технологии в системите за управление на взаимоотношенията с клиентите и тяхното приложение в българските финансови предприятия. Използвани са данни от анкетно проучване, проведено сред 24 предприятия от финансовия сектор, относно състоянието на системите за управление на взаимоотношенията с клиентите, които те притежават.
URI
http://hdl.handle.net/10610/2601
Collections
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Contact Us | Send Feedback