• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

АРХИТЕКТУРНИ И ТЕХНОЛОГИЧНИ РЕШЕНИЯ НА СИСТЕМИТЕ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ВЗАИМООТНОШЕНИЯТА С КЛИЕНТИ ВЪВ ФИНАНСОВИЯ СЕКТОР

Thumbnail
Изглед/Отваряне
94_split_4_2011.swf (803.0Kb)
Дата
2011
Автор
Маринова, Кремена Мариянова
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
Системата за управление на взаимоотношенията с клиентите (CRM System) е физическото проявление на стратегията на предприятието за целенасочено управление на онези бизнес дейности, които са свързани с клиентите, изградена на основата на съвременните информационни технологии, обединени в обща архитектура. Архитектурните и технологични решения могат да бъдат много разнообразни и е необходимо те да се изградят и подберат в зависимост от индивидуалните нужди на организацията. Настоящата студия цели да даде ясен поглед върху най-често използваните архитектурни компоненти и технологии в системите за управление на взаимоотношенията с клиентите и тяхното приложение в българските финансови предприятия. Използвани са данни от анкетно проучване, проведено сред 24 предприятия от финансовия сектор, относно състоянието на системите за управление на взаимоотношенията с клиентите, които те притежават.
URI
http://hdl.handle.net/10610/2601
Collections
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка