Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorСамуилов, Милуш Красимиров
dc.date.accessioned2016-06-15T08:22:16Z
dc.date.available2016-06-15T08:22:16Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.issn1313-6542
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/2631
dc.description.abstractНастоящата студия има за цел да даде насоки за процесите и решенията, които е необходимо да се вземат при развитието на търговски центрове, наричани още МОЛ. Процесът обхваща интервалът от вземането на решение за инвестиране в такъв тип търговски център. Продължава с факторите за избор на местоположение, а в следващ етап и основните принципи при проектирането на сградата в зависимост от бъдещите търговски процеси, които ще протичат в мола. Описват се принципите за вземане на решение за ценова и комуникационна политика, както и инструментите за влияние върху наемателите за общото спазване на тези политики.bg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.relation.ispartofseries4;14
dc.subjectМолbg_BG
dc.subjectнаемателbg_BG
dc.subjectтърговски центърbg_BG
dc.subjectтърговски миксbg_BG
dc.titleПЛАНИРАНЕ НА ТЪРГОВСКИ МИКС ПРИ ИЗГРАЖДАНЕ НА НОВ ТЪРГОВСКИ ЦЕНТЪРbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация