Browsing Студии by Title
Now showing items 196-215 of 1242
-
ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА ПРИЛАГАНЕ НА ДИФЕРЕНЦИРАН ПОДХОД ПРИ ОРГАНИЗАЦИЯТА НА ПЕНСИОННОТО ОСИГУРЯВАНЕ НА УЧИТЕЛИТЕ В БЪЛГАРИЯ
(Tsenov Publishing House, 2018)Аргументирана е тезата, че организационното развитие и усъвършенстване на прилагания диференциран подход притежава значим капацитет за превръщане на пенсионното осигуряване в социално-икономически коректив на пазарната ... -
ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА ПРИЛОЖЕНИЕ НА ИНФОРМАЦИОННО-АНАЛИТИЧНИ СИСТЕМИ В БЪЛГАРСКИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ
(АИ "Ценов", 2013)Информационно-аналитичните системи и технологии са актуални и иновативни софтуерни решения, които могат да подпомогнат мениджърите на бизнес организациите при вземането на управленски решения. Целта на разработката е да ... -
ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА ПРИЛОЖЕНИЕ НА ТЕХНОЛОГИЯТА „DATA MINING” В ЗДРАВЕОПАЗВАНЕТО
(АИ "Ценов", 2011)Технологията Data Mining представлява мощен аналитичен инструмент, който предоставя редица предимства и ползи на всяка съвременна организация от икономическата, социалната и образователната сфера. Тя интегрира в себе си ... -
Възможности за промяна на държавната политика към малкия и средния бизнес в България в условията на преход.
(АИ „Ценов”, Свищов, 2002) -
Възможности за развитие на медийния плурализъм в Република С. Македония
(Tsenov Publishing House, 2021)В тази статия ще се обърне сериозно внимание на възможностите и на приоритетите при създаването на ред в медийното пространство в Република Северна Македония. Нуждата от развитието на медийния плурализъм е безспорна. Разбира ... -
ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА СЪПРОТИВАТА КЪМ ПРОМЯНА
(АИ "Ценов", 2009) -
Възможности за усъвършенстване на обучението по „Бизнесанализ” в условията на новите реалности.
(АИ "Ценов", Свищов, 2008) -
ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА УСЪВЪРШЕНСТВАНЕ УПРАВЛЕНИЕТО НА ВЗАИМООТНОШЕНИЯТА С ТЪРГОВСКИТЕ ПОСРЕДНИЦИ В УСЛОВИЯТА НА ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА
(АИ "Ценов", 2011)Изграждането и управлението на взаимоотношенията с клиентите е ключов фактор за успех в модерния бизнес. Решенията за управление на връзките с клиентите стават все по-търсени и в България. В настоящото изследване стратегията ... -
ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА ФОРМИРАНЕ НА АГРОТУРИСТИЧЕСКИ ПРОДУКТ В БЪЛГАРИЯ
(АИ "Ценов", 2010)Туристическият продукт е условно наименование на комплекс от туристически услуги, предлагани под обща цена. Продуктът „селски туризъм” включва създаването на пакети от услуги, системи за резервации и мониторинг, насочени ... -
ВЪЗМОЖНОСТИ И ИЗПОЛЗВАНЕ НА СИСТЕМИТЕ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА СЪДЪРЖАНИЕТО В СЪВРЕМЕННИТЕ БИЗНЕС ОРГАНИЗАЦИИ
(АИ "Ценов", 2013)Основната цел на студията е изследване текущото състояние на системите за управление на корпоративното съдържание (Enterprise Content Management - ECM) и тяхното популяризиране и внедряване в българските бизнес орга- низации. ... -
ВЪЗМОЖНОСТИ И МОДЕЛИ ЗА ФУНКЦИОНИРАНЕ НА РЕГИОНАЛНИ ФЕРМЕРСКИ ПАЗАРИ
(Tsenov Publishing House, 2018)Настоящото изследване има за цел да изследва проблемите и възможностите за изграждане на регионални фермерски пазари в България. Във връзка с това са поставени следните задачи: 1) идентифициране предимствата на фермерските ... -
ВЪЗМОЖНОСТИ И ПРОБЛЕМИ НА ИНТЕГРИРАНОТО ПРОИЗВОДСТВО В АГРОСЕКТОРА
(АИ "Ценов"АИ "Ценов", 2016)Настоящото проучване се основава на тезата, че интегрираното производство е селскостопанска система за производство, преработка и реализация на храни, която оптимизира използването на ресурсите и естествените механизми за ... -
Възможности на малките и средни предприятия в България за навлизане на глобалния дигитален пазар.
(АИ "Ценов", Свищов, 2003) -
ВЪЗМОЖНОСТИТЕ ЗА ПРЯКО ИНВЕСТИРАНЕ В ИНФОРМАЦИОННАТА ИКОНОМИКА
(Tsenov Publishing House, 2018)Още през втората половина на ХХ век на всички учени изследователи и на обществото става ясно, че индустриалната икономика се намира във фазата на залеза си, а нейното място постепенно се заема от нова, постиндустриална ... -
Възникване и еволюция на банковата осигурителна мрежа в България.
(АИ „Ценов”, Свищов, 2004) -
ВЪНШНАТА ТЪРГОВИЯ НА БЪЛГАРИЯ В КОНТЕКСТА НА ЕВРОПЕЙСКАТА ИКОНОМИЧЕСКА ИНТЕГРАЦИЯ
(АИ "Ценов", 2011)Настоящото изследване е с теоретико-приложен характер. Теоретичните аспекти обхващат доизясняване на идеите и концепциите за външната търговия като фактор за развитието на националната икономика. Извършва се анализ на ... -
ВЪНШНОТЪРГОВСКА ОРИЕНТАЦИЯ НА БЪЛГАРИЯ
(АИ "Ценов", 2015)Стратегическото географско разположение на България е решаваща предпоставка за участие в протичащите в световен мащаб политически, икономически, социални и културни процеси. Една от формите за интегриране на страните в ... -
ВЪНШНОТЪРГОВСКА СПЕЦИАЛИЗАЦИЯ И ИКОНОМИЧЕСКИ РАСТЕЖ НА СТРАНИТЕ ОТ ЕС
(АИ "Ценов", 2012)Настоящата разработка „Външнотърговска специализация и икономи- чески растеж на страните от ЕС” е насочено към изследване на взаимовръзката между производствената и търговската специализация и развитието на икономиките ... -
Въпроси на синтетичното и аналитичното отчитане и документирането на текущите материални активи в предприятията с търговска дейност
(Tsenov Publishing House, 2020)Активите представляват сегашни икономически ресурси, контролирани от предприятието в резултат на минали събития. Икономическият ресурс е право, което има потенциала да произвежда икономически ползи. Всяко предприятие ... -
ВЪТРЕШНИЯТ КОНТРОЛ В ПУБЛИЧНИЯ СЕКТОР В РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ В КОНТЕКСТА НА ДОБРОТО ФИНАНСОВО УПРАВЛЕНИЕ
(АИ "Ценов", 2012)В хода на присъединяване на Република България към Европейския съюз и процеса на синхронизиране на националното законодателство с европейските норми в областта на държавния вътрешен финансов контрол у нас e предприета ...