Browsing Студии by Subject "анализ"
Now showing items 1-7 of 7
-
АНАЛИЗ НА ВРЪЗКАТА „КАЧЕСТВО НА ТУРИСТИЧЕСКИЯ ПРОДУКТ – КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТ НА ХОТЕЛСКИ ВЕРИГИ”
(АИ "Ценов", 2012)В студията се разглежда и анализира релацията „качество на туристическия продукт – конкурентоспособност”. Качеството на туристическия продукт се измерва чрез резултати, получени от анкетно проучване на четири хотела, ... -
АНАЛИЗ НА КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТТА НА ХОТЕЛИЕРСКИЯ БИЗНЕС
(АИ "Ценов", 2013)Основополагащи в Стратегия „Европа 2020” и в Национална програма „България 2020” са въпросите, свързани с постигането на интелигентен и устойчив растеж. Той се свързва с изграждането на по-екологична и по-конкурентоспособна ... -
АНАЛИЗ НА ПРЕВАНТИВНАТА РАБОТА, ИЗВЪРШВАНА ОТ ЗАСТРАХОВАТЕЛНИТЕ ДРУЖЕСТВА, КОИТО РАБОТЯТ НА БЪЛГАРСКИЯ ЗАСТРАХОВАТЕЛЕН ПАЗАР
(АИ "Ценов", 2012)Представената статия има за цел да систематизира основните възможности на застрахователните дружества в сферата на превенцията. В нея е акцентирано на превенцията в контекста на управлението на риска на застрахователното ... -
ОСНОВНИ ПРОБЛЕМИ И ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА РАЗВИТИЕТО НА МАЛКИЯ БИЗНЕС В БЪЛГАРИЯ (ПО ПРИМЕРА НА СЕВЕРОЗАПАДЕН И СЕВЕРЕН ЦЕНТРАЛЕН РАЙОН)
(АИ "Ценов", 2014)Чрез проведено анкетно проучване от автора през 2014 г. на малкия бизнес в Северозападен и Северен централен район на България се идентифицират основните проблеми, затрудняващи развитието им. Установяват се значителни ... -
ОСОБЕНОСТИ ПРИ ИЗМЕРВАНЕ ЕФЕКТИВНОСТТА НА МАРКЕТИНГОВИТЕ КОМУНИКАЦИИ
(Tsenov Publishing House, 2017)Ролята на комуникациите в съвременните фирми става все позначима и отговорна, тъй като насочва и обединява всички аспекти на изграждане на корпоративния имидж. Ето защо комуникациите са средство, чрез което организацията ... -
ПРОУЧВАНЕ ПРИЛОЖЕНИЕТО НА ИНОВАТИВНИТЕ ОБРАЗОВАТЕЛНИ ПЛАТФОРМИ КАТО ЧАСТ ОТ ОБУЧЕНИЕТО В ОКС „БАКАЛАВЪР” ‒ „ПУБЛИЧНА АДМИНИСТРАЦИЯ” И „СТРАТЕГИЧЕСКО И БИЗНЕС ПЛАНИРАНЕ”
(Tsenov Publishing House, 2017)Основна цел на студията е да проучи приложимостта на електронните обучителни платформи като подходящ иновативен инструмент, който да подпомогне обучението в ОКС „бакалавър” – „Публична администрация” и „Стратегическо и ... -
СЪСТОЯНИЕ И ТЕНДЕНЦИИ В РАЗВИТИЕТО НА ТУРОПЕРАТОРСКАТА ДЕЙНОСТ В БЪЛГАРИЯ И СТРАНИТЕ ОТ ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ ЗА ПЕРИОДА 2007-2017
(Tsenov Publishing House, 2017)Настоящото изследване разглежда състоянието на туроператорската дейност в България и Европейския съюз за периода от 2007 до 2017г. Анализът на дейността е направен въз основа на няколко основни показателя – брой на ...