Търсене
Показване на публикации 1-3 от 3
Разпространение на системите за комплексна оценка на резултатите от дейността в българските предприятия.
(АИ "Ценов", Свищов, 2006)
ИЗМЕРВАНЕ И ОЦЕНКА НА РЕЗУЛТАТИТЕ ОТ МАРКЕТИНГОВАТА ДЕЙНОСТ В БЪЛГАРСКИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ – СЪСТОЯНИЕ, ПРОБЛЕМИ И РЕШЕНИЯ
(АИ "Ценов", 2011)
През последното десетилетие в чуждоезичната икономическа литература и по-рядко в български издания все по-голямо разпространение имат научните публикации, които са фокусирани върху т.нар. управление по резултати ...
Профилиране на българските потребители на туристически продукти
(Tsenov Publishing House, 2022)
Възможността за сегментиране на пазара е от ключово значение за успешно прилагане на клиентоцентричния подход при туристическия маркетинг. Въпреки че подобни опити съществуват, преобладаващата част от тях групират потребителите ...