Search
Now showing items 1-7 of 7
ВЪЗДЕЙСТВИЕ НА ИНФОРМАЦИОННО-ТЕХНОЛОГИЧНИТЕ ПРОМЕНИ В УПРАВЛЕНИЕТО ВЪРХУ ПОВЕДЕНИЕТО НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ
(АИ "Ценов", 2011)
Статията насочва вниманието към един нов вид промяна, характер-
на за повечето съвременни компании - информационно-технологичната.
Разкрива въздействието й върху поведението на човешките ресурси и върху управлението на ...
ЕТИКА И ПОВЕДЕНИЕ ПРИ УПРАВЛЕНИЕ НА ОРГАНИЗАЦИЯТАETHICS AND BEHAVIOUR IN ORGANIZATIONAL MANAGEMENT
(АИ "Ценов", 2011)
Студията разглежда значението и влиянието на етиката върху поведението при управление на организацията в два аспекта: от гледна точка на човешкия фактор и от гледна точка на организационните фактори. За ефективността на ...
ОСНОВНИ АСПЕКТИ НА УСТОЙЧИВОТО УПРАВЛЕНИЕ
(Tsenov Publishing House, 2016)
Целта на статията е да бъде представена фирмената устойчивост като базов елемент на мениджмънта. Основната област на изследването е устойчивостта на организационно ниво, която се постига при разкриване на потенциалите в ...
СЪЩНОСТ НА ФУНКЦИОНАЛНИТЕ СТРАТЕГИИ И ПРИЧИНИ ЗА ИЗРАБОТВАНЕТО ИМ
(Tsenov Publishing House, 2017)
Настоящата статия разглежда проблемите, свързани със спецификата на функционалните стратегии, както и тяхната обусловеност, наложена вследствие развитието на икономическите процеси в страната. Статията акцентира върху ...
НАСОКИ ЗА УСЪВЪРШЕНСТВАНЕ НА ОРГАНИЗАЦИОННАТA КУЛТУРА
(Tsenov Publishing House, 2019)
В настоящата разработка се разглежда идеята за промяна на организационнaта култура, която не зависи от размера на фирмата. Необходимо предусловие за успеха на този процес са възприятията на мениджърите и способността им ...
Интереси и поведение ‒ управленски аспекти
(Tsenov Publishing House, 2020)
Управлението на човешкото поведение е предизвикателство за всеки ръководител, то е свързано с управлението на интересите. Влиянието върху поведението на човешкия фактор и свързаните с този процес промени се налагат постепенно, ...
Мобинг – субективно усещане или обективно състояние в организацията
(Tsenov Publishing House, 2020)
Целта на настоящата студия е, на основата на анализ на литературни източници и данни от собствено проведено анкетно проучване да се обогатят съществуващите научни знания, свързани с явлението „мобинг“ в организацията. Обект ...