• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
Search 
  •   Home
  • Студии
  • Search
  •   Home
  • Студии
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 13

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

АНАЛИЗ НА КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТТА НА ХОТЕЛИЕРСКИЯ БИЗНЕС 

Колева, Росица; Цанова, Стела; Кушева, Галя; Koleva, Rositsa; Tsanova, Stela; Kusheva, Galya (АИ "Ценов", 2013)
Основополагащи в Стратегия „Европа 2020” и в Национална програма „България 2020” са въпросите, свързани с постигането на интелигентен и устойчив растеж. Той се свързва с изграждането на по-екологична и по-конкурентоспособна ...
Thumbnail

АНАЛИЗ НА ВРЪЗКАТА „КАЧЕСТВО НА ТУРИСТИЧЕСКИЯ ПРОДУКТ – КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТ НА ХОТЕЛСКИ ВЕРИГИ” 

Кушева, Галя (АИ "Ценов", 2012)
В студията се разглежда и анализира релацията „качество на туристическия продукт – конкурентоспособност”. Качеството на туристическия продукт се измерва чрез резултати, получени от анкетно проучване на четири хотела, ...
Thumbnail

СЪСТОЯНИЕ, ПРОБЛЕМИ И ПЕРСПЕКТИВИ ПРЕД ПРЕДПРИЕМАЧЕСТВОТО В СФЕРАТА НА ТУРИЗМА В БЪЛГАРИЯ 

Божинова, Марияна; Тодорова, Любомира; Павлов, Павлин; Вълкова, Василиса (Tsenov Publishing House, 2018)
Предприемаческата активност намира поле за развитие във всички сфери и сектори на икономиката, като с особена важност е туристическият сектор. Предприемаческата активност в туризма се обуславя от наличието на подходящи ...
Thumbnail

ИЗСЛЕДВАНЕ НА СЪСТОЯНИЕТО И ТЕНДЕНЦИИТЕ В РАЗВИТИЕТО НА МОБИЛНИЯ БИЗНЕС В ХОТЕЛИЕРСКИЯ БРАНШ В БЪЛГАРИЯ 

Маринова, Наталия; Таиров, Искрен; Петров, Анатолий; Георгиев, Радостин (Tsenov Publishing House, 2018)
Основната цел на настоящата студия е да се изследват и анализират текущото състояние на хотелиерските информационни системи в България и възможностите за внедряване на мобилни информационни технологии в хотелиерсия сектор. ...
Thumbnail

МОДЕРНИЗИРАНЕ НА ТРАНСПОРТНАТА СИСТЕМА В БЪЛГАРИЯ В ПОСОКА РАЗВИТИЕ НА ТУРИЗМА 

Иванова, Петя (Tsenov Publishing House, 2018)
В концептуален и съвременен аспект са представени обхватът, ролята и природата на взаимовръзката туризъм  транспорт и влиянието й върху развитието на дестинациите. Анализирана е оценката за качеството на различните видове ...
Thumbnail

ПРЕИМУЩЕСТВА ЗА ТУРИСТИЧЕСКИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ ОТ СЕРТИФИЦИРАНЕТО ИМ ПО ISO 9001 

Илиева, Любка (Tsenov Publishing House, 2019)
Глобализацията и свободното движение на стоките и услугите поставят българските предприятия пред нови възможности за постигане на конкурентно предимство, базирано на качеството. Проучването на този проблем в икономическата ...
Thumbnail

СЪВРЕМЕННИ ИЗМЕРЕНИЯ НА УПРАВЛЕНИЕТО НА ТУРИСТИЧЕСКА ДЕСТИНАЦИЯ БЪЛГАРИЯ 

Божинова, Марияна; Личев, Тихомир; Тодорова, Любомира; Павлов, Павлин; Георгиева, Кристина (Tsenov Publishing House, 2019)
Развитието на туризма е свързано с необходимостта от управление на туристическите дестинации. Пред туристическия бизнес стоят въпроси, свързани с установяване предпочитанията на туристите и идентифициране на подтикващите ...
Thumbnail

Състояние и възможности за развитие на българския туризъм в условията на COVID-19 

Божинова, Марияна; Илиева, Любка; Тодорова, Любомира; Павлов, Павлин (Tsenov Publishing House, 2022)
Появилият се като вирус COVID-19, прерасна в социално и икономическо бедствие след взетите ограничителни мерки във всички държави. Туризмът е един от най-засегнатите от пандемията сектори, тъй като мерките, въведени за ...
Thumbnail

Теоретични и приложни измерения на онлайн комуникациите в туристическия бизнес 

Джалъзов, Слави (Tsenov Publishing House, 2021)
В статията са представени въпросите, свързани с онлайн комуникациите в туристическия бизнес. Днес всяка организация, независимо от дейността и големината си, осъзнава ключовата роля, която информационните и комуникационните ...
Thumbnail

Туризмът в България и кризата Covid-19 

Петранова, Силвия (Tsenov Publishing House, 2021)
В настоящата статия се разглежда влиянието на разразилата се през 2020 година пандемия от COVID-19 върху сектора туризъм. И тъй като туризмът е един от основните стълбове на икономиката в България, коронавирус кризата му ...
  • 1
  • 2

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis SectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorБожинова, Марияна (3)Павлов, Павлин (3)Тодорова, Любомира (3)Илиева, Любка (2)Кушева, Галя (2)Koleva, Rositsa (1)Kusheva, Galya (1)Tsanova, Stela (1)Вълкова, Василиса (1)Георгиев, Радостин (1)... View MoreSubject
туризъм (13)
качество (3)анализ (2)икономика (2)тенденции (2)analysis (1)competitiveness (1)COVID-19 (1)ISO 9001 (1)quality (1)... View MoreDate Issued2020 - 2023 (6)2012 - 2019 (7)Has File(s)Yes (13)

Contact Us | Send Feedback