• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
Search 
  •   Home
  • Студии
  • Search
  •   Home
  • Студии
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 11

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

ИНТЕГРАЛЕН АНАЛИЗ НА НАУЧНИТЕ ИЗСЛЕДВАНИЯ ЗА ПЕРИОДА 1996-2010 Г. 

Горанова, Пенка; Стефанов, Стефан; Цветкова, Надежда; Михайлова, Румяна; Тананеева, Живка; Goranova, Penka; Stefanov, Stefan; Tsvetkova, Nadezhda; Mihailova, Rumyana; Tananeeva, Zhivka (АИ "Ценов", 2012)
В унисон с европейската стратегия за научните изследвания България възприема постановките и принципите за развитие на научноизследователската дейност. Националната стратегия за научните изследвания отчита особеностите ...
Thumbnail

МЕТОДОЛОГИЯ ЗА РАЗРАБОТВАНЕ НА РЕГИОНАЛЕН МАРКЕТИНГОВ ПРОФИЛ НА ПЕРИФЕРНИТЕ ОБЛАСТИ В СЕВЕРОИЗТОЧЕН ПРИДУНАВСКИ РЕГИОН 

Горанова, Пенка; Цветанова, Ева; Тананеева, Живка; Тодоров, Евгени; Goranova, Penka; Tsvetanova, Eva; Tananeeva, Zhivka; Todorov, Evgeni (АИ "Ценов", 2016)
Студията разглежда маркетинговия подход като своеобразен катализатор на регионалното развитие, тъй като той акцентира върху релацията между териториалните конкурентни предимства и интересите, предпочитанията и потребностите ...
Thumbnail

РАЗРАБОТВАНЕ НА МАРКЕТИНГОВИ СТРАТЕГИИ ЗА АГРАРЕН ПОДСЕКТОР 

Горанова, Пенка; Кънева, Тотка; Веселинова, Надежда; Тананеева, Живка; Goranova, Penka; Kaneva, Totka; Veselinova, Nadezhda; Tananeeva, Zhivka (АИ "Ценов", 2010)
Политиката на Европейския Съюз в областта на селското стопанст- во е нормативно уредена в чл. 32-38 от Договора за Европейска Общност и е една от най-сложните и с най-разнообразни мерки на въздействие сред политиките на ...
Thumbnail

ПОТЕНЦИАЛ ЗА РАЗКРИВАНЕ НА ЗЕЛЕНИ РАБОТНИ МЕСТА В ПУБЛИЧНИЯ И ЧАСТЕН СЕКТОР В БЪЛГАРИЯ 

Горанова, Пенка; Цветанова, Ева; Тананеева, Живка; Тодоров, Евгени; Goranova, Penka; Tsvetanova, Eva; Tananeeva, Zhivka; Todorov, Evgeni (АИ "Ценов", 2014)
Основна цел на студията е да разкрие потенциала за промяна и преориентация на производствения модел в България, към по-устойчива икономика, генерираща нови зелени работни места, и териториално развитие, което да интегрира ...
Thumbnail

МАРКЕТИНГОВО ПРОУЧВАНЕ НА ПАЗАРА НА ОРГАНИЧНИ ПРОДУКТИ В БЪЛГАРИЯ 

Горанова, Пенка; Стефанов, Стефан; Тананеева, Живка; Goranova, Penka; Stefanov, Stefan; Tananeeva, Zhivka (АИ "Ценов", 2011)
Органичните продукти се произвеждат в съответствие с определени стандарти за производство. През по-голямата част от човешката история, селското стопанство може да бъде окачествено като органично. След 20 век бяха произведени ...
Thumbnail

БРАНДЪТ – КАТАЛИЗАТОР ЗА ИНТЕЛИГЕНТЕН И УСТОЙЧИВ РЕГИОНАЛЕН РАСТЕЖ 

Горанова, Пенка; Тананеева, Живка; Тодоров, Евгени; Василева, Стелиана; Димитров, Димитър; Goranova, Penka; Tananeeva, Zhivka; Todorov, Evgeni; Vasileva, Steliana; Dimitrov, Dimitar (АИ "Ценов", 2015)
Студията се фокусира върху релацията между успешния брандингов процес и постигането на устойчив и интелигентен регионален растеж. Основната цел на проекта е да анализира предпоставките за интелигентен и устойчив растеж в ...
Thumbnail

МАРКЕТИНГОВ АНАЛИЗ НА ПАЗАРЕН СЕГМЕНТ „ПОДРАСТВАЩИ”, ПАЗАРУВАЩИ ONLINE 

Горанова, Пенка; Тананеева, Живка; Тодоров, Георги; Goranova, Penka; Tananeeva, Zhivka; Todorov, Georgi (АИ "Ценов", 2013)
В настоящата разработка ще бъде направен опит за теоретично обобщаване и практическо разясняване на базовите фактори, които влияят върху потребителското поведение на подрастващите като пазарен сегмент. Конкретните задачи, ...
Thumbnail

ПРИЛОЖЕНИЕ НА МАРКЕТИНГА НА ДЕСТИНАЦИЯТА В КОНТЕКСТА НА УСТОЙЧИВОТО ИНТЕГРИРАНО ГРАДСКО РАЗВИТИЕ (по примера на гр. Плевен) 

Горанова, Пенка; Цветанова, Ева; Тодоров, Евгени; Тананеева, Живка; Василева, Стелиана (Tsenov Publishing House, 2017)
Целта на студията е, с помощта на маркетинга на дестинацията да се представи културно-историческото наследство на град Плевен, като се създаде интегриран туристически продукт, който да допринесе за реализацията на целите ...
Thumbnail

ЕМПИРИЧНО ИЗСЛЕДВАНЕ НА СИНЕРГИЧНИЯ ЕФЕКТ МЕЖДУ ЕЛЕМЕНТИТЕ НА ИНТЕГРИРАНИТЕ МАРКЕТИНГОВИ КОМУНИКАЦИИ 

Горанова, Пенка; Василева, Стелиана (АИ "Ценов", 2016)
Съчетаното използване на елементите на интегрираните марке тингови комуникации (ИМК) дава възможност, те да се комбинират така, че взаимно да се допълват. Стремежът е да се постигне последователно и логично излагане на ...
Thumbnail

ПРОУЧВАНЕ РОЛЯТА НА ВИНЕНИЯ ТУРИЗЪМ ЗА УСТОЙЧИВОТО РАЗВИТИЕ НА РАЙОНИТЕ ЗА ПРОИЗВОДСТВО НА РЕГИОНАЛНО ВИНО В БЪЛГАРИЯ (ДУНАВСКИ И ТРАКИЙСКИ) 

Горанова, Пенка; Цветанова, Ева (Tsenov Publishing House, 2018)
Основната цел на студията е да проучи ролята на винения туризъм за устойчивото регионално развитие на Северния (Дунавски) и Южния (Тракийски) лозаро-винарски райони. Задачите са свързани с: изучаване на нагласите на местния ...
  • 1
  • 2

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis SectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Горанова, Пенка (11)
Тананеева, Живка (8)Goranova, Penka (7)Tananeeva, Zhivka (7)Тодоров, Евгени (4)Цветанова, Ева (4)Todorov, Evgeni (3)Василева, Стелиана (3)Stefanov, Stefan (2)Tsvetanova, Eva (2)... View MoreSubjectsustainable growth (3)регионално развитие (3)brand (2)branding process (2)regional development (2)концептуален модел (2)(конфирматорен) факторен анализ (1)consumer behaviour (1)green economy (1)green jobs (1)... View MoreDate Issued2016 (2)2010 (1)2011 (1)2012 (1)2013 (1)2014 (1)2015 (1)2017 (1)2018 (1)2019 (1)Has File(s)
Yes (11)

Contact Us | Send Feedback