Търсене
Показване на публикации 1-7 от 7
Проектиране на маркетингови стратегии за производството и продажбата на биогорива.
(АИ "Ценов", Свищов, 2009)
Развитие и приложение на стратегиите за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM).
(АИ "Ценов", Свищов, 2008)
Интернет реклама и традиционният маркетинг.
(АИ „Ценов”, Свищов, 2002)
ПРОЕКТИРАНЕ НА МАРКЕТИНГОВИ СТРАТЕГИИ ЗА ПРОИЗВОДСТВОТО И ПРОДАЖБАТА НА БИОГОРИВА
(АИ "Ценов", 2009)
Биогоривата имат уникална роля в енергийната политика на света.
Днес те са единственият пряк заместител на петрола в транспорта, който
се развива във все по-широк мащаб. Други технологии, като водорода съ-
що имат огромен ...
Потребителите и предизвикателствата на дигиталната икономика.
(АИ "Ценов", Свищов, 2001)
Разработване на интегрирани маркетингови комуникации.
(АИ „Ценов”, Свищов, 2003)