• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Доклади
  • Доклади от конференции на СА
  • Международна научна конференция "Икономическо благосъстояние чрез споделяне на знания"
  • View Item
  •   Home
  • Доклади
  • Доклади от конференции на СА
  • Международна научна конференция "Икономическо благосъстояние чрез споделяне на знания"
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ОБЛАЧНИ CRM – ПРЕДИМСТВА И РИСКОВЕ ПРИ ВНЕДРЯВАНЕТО ИМ

Thumbnail
View/Open
n13_115_tom3_tom_III_.pdf (225.7Kb)
Date
2016
Author
Краева, Виолета
Metadata
Show full item record
Abstract
Традиционно всички CRM системи се намират в предприятието (on-premises), т. е. те са инсталирани и функционират на сървъри в рамките на организацията като вътрешни приложения (in-house applications). Съвременните CRM системи са уеб базирани, което означава, че всички техни приложения и данни са във владение на доставчика на облачните услуги. Облачните CRM (cloud CRM) системи са разположени в облака на сървър в център за данни (datacenter) и се използват от крайния потребител чрез интернет браузър. Администраторът на облачната CRM предварително дефинира нивата за достъп на служителите в организацията, като той може да се осъществи едновременно от всеки компютър или мобилно устройство, което има връзка с Интернет.
URI
http://hdl.handle.net/10610/3001
Collections
  • Международна научна конференция "Икономическо благосъстояние чрез споделяне на знания"

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Contact Us | Send Feedback