• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Доклади
  • Доклади от конференции на СА
  • Международна научна конференция "Икономическо благосъстояние чрез споделяне на знания"
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Доклади
  • Доклади от конференции на СА
  • Международна научна конференция "Икономическо благосъстояние чрез споделяне на знания"
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ВЕРТИКАЛНИТЕ МАРКЕТИНГОВИ СИСТЕМИ И ТЕНДЕНЦИИТЕ В РАЗВИТИЕТО ИМ

Thumbnail
Изглед/Отваряне
n15_128_tom3_tom_III_.pdf (266.4Kb)
Дата
2016
Автор
Горанова, Пенка
Тананеева, Живка
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
Съвременните информационни технологии позволяват в туризма да се използват различни начини за взаимодействие между производител, посредник и купувач. Формата на фирмената интеграция може да бъде ориентирана по хоризонтала, вертикала или по диагонала на дейностите по веригата на създаване на стойност. Основната цел на доклада е изясняване същността на франчайзинга като съвременна система за маркетингова вертикална интеграция и очертаване тенденциите на развитие на българския хотелски пазар.
URI
http://hdl.handle.net/10610/3006
Collections
  • Международна научна конференция "Икономическо благосъстояние чрез споделяне на знания"

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка