• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Доклади
  • Доклади от конференции на СА
  • Международна научна конференция "Икономическо благосъстояние чрез споделяне на знания"
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Доклади
  • Доклади от конференции на СА
  • Международна научна конференция "Икономическо благосъстояние чрез споделяне на знания"
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

МАРКЕТИНГОВА ПЕРСПЕКТИВА ЗА ДОБАВЕНА РЕАЛНОСТ (AUGMENTED REALITY): В ТЪРСЕНЕ НА НОВИ ВЪЗМОЖНОСТИ...

Thumbnail
Изглед/Отваряне
n18_148_tom3_tom_III_.pdf (301.3Kb)
Дата
2016
Автор
Василева, Стелиана
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
В резултат от навлизането на новите технологии, мобилните приложения, в частност, през последните няколко години се променя подходът за комуникация на компаниите, респ. брандовете,с клиентите. Освен качествoто на брандирания продукт, за привличането и задържането на потребители е важно да се създаде емоционална връзка с тях. Типичен пример за изграждане на подобна връзка с (потенциалните) клиенти e т. нар. добавена реалност (Augmented Reality/AR). Концепцията за смесване и/или добавяне на данни от реалния свят с компютърно-генерирани такива не се ограничава само до изображения и/или звук, а предлага и други сетивни подобрения. С появата на мобилни устройства, способни да възпроизвеждат добавена реалност, започва да се изследва огромният потенциал на AR. Настоящата разработка има за цел проучване на добавената реалност в контекста на маркетинга.
URI
http://hdl.handle.net/10610/3016
Collections
  • Международна научна конференция "Икономическо благосъстояние чрез споделяне на знания"

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка