• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Народностопански архив"
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Народностопански архив"
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

HISTORICAL PERIODIZATION OF ADVERTISING – PROBLEMS AND INTENTIONS

Thumbnail
Изглед/Отваряне
5a4982b77b4d8974cf57b29196767dd1dec5b6d715a20cf842a6acac5f58fe1a.pdf (1.994Mb)
Дата
2017
Автор
Stanev, Velin
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
The article focuses on certain discrepancies in the historical periodization of advertising artefacts and practices, found out when studying the development of advertising in literary sources intended for educational purposes, as well as on the problematic semantics of some of the terms used.
URI
http://hdl.handle.net/10610/3371
Collections
  • Списание "Народностопански архив"

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка