• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Народностопански архив"
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Статии
  • Списание "Народностопански архив"
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ОЦЕНКА НА СТРАТЕГИЧЕСКАТА ПОЗИЦИЯ НА ОРГАНИЗАЦИЯТА ПОСРЕДСТВОМ SPACE АНАЛИЗ

Thumbnail
Изглед/Отваряне
901fcc0f6c51b47ccd6859a103052c0384040ecf7838fe0ddf182a47c1c3e9d4.pdf (2.435Mb)
Дата
2017
Автор
Димитрова, Теофана
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
Адекватното определяне на мястото на организацията във външната среда спрямо другите в отрасъла служи като основа на стратегически решения, обединява всички ресурси и дейности, детерминира постигането на успех и изграждането на устойчив бизнес. Статията представя един слабо познат (в теорията и практиката на маркетинговия мениджмънт) инструмент за анализ на стратегическата позиция и оценка на действието – SPACE анализът. В нея се демонстрират и част от достойнствата на метода. В същото време се систематизират някои от найчесто използваните SPACE фактори за оценка на стратегическата позиция въз основа на проучена руско- и англоезична специализирана литература. Приложението на метода се апробира на примера на индустриално предприятие от сектор „Производство на вина от прясно грозде”.
URI
http://hdl.handle.net/10610/3380
Collections
  • Списание "Народностопански архив"

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка