Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorГущеров, Никола
dc.date.accessioned2018-07-31T08:09:42Z
dc.date.accessioned2018-07-31T08:09:43Z
dc.date.available2018-07-31T08:09:42Z
dc.date.available2018-07-31T08:09:43Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.issn1314-3123
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/3905
dc.description.abstractМоделите на потребителско поведение позволяват визуалното представяне във вид на схема на изследвания обект и процесите, които той обхваща, както и измененията, които настъпват в тях при промяна в някои от променливите, влияещи на процеса. Целта на настоя-щата разработка е свързана с извеждането на съдържателен модел, описващ в детайли поведението на потребителите в процеса на за-купуване на стоката електроенергия. Обект на изследването е потребителят на електроенергия, а предмет са приложимите модели, описващи неговото поведение при консумация на стоката. Извършеният анализ показва, че за изпълнението на целта трябва да се отчитат в еднаква степен както емоционалните реакции, норми и социални фактори, така и основните икономически величини (цена, доходи и цена на стоките заместители).bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing HouseEN_en
dc.relation.ispartofseries1;2
dc.subjectпотребителско поведение; модел на поведение; потребление на електроенергияbg_BG
dc.titleМОДЕЛИРАНЕ НА ПОТРЕБИТЕЛСКОТО ПОВЕДЕНИЕ НА ПАЗАРА НА ЕЛЕКТРОЕНЕРГИЯbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация