• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • View Item
  •   Home
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ФИРМЕНА УСТОЙЧИВОСТ ЧРЕЗ БАЛАНСИРАНЕ НА ИКОНОМИЧЕСКИТЕ И СОЦИАЛНИТЕ ЦЕЛИ

Thumbnail
View/Open
436d0b242d3288cae1762b0f0ca7ff3b.pdf (282.8Kb)
Date
2017
Author
Русенов, Георги
Metadata
Show full item record
Abstract
Източниците на устойчиво конкурентно предимство се превърнаха в основна област на изследване в мениджмънта на организацията. Промените в стопанската дейност и характеристиката на протичащите процеси във външен план изискват стабилност във взаимовръзките между заинтересованите от дейността страни. Тази статия разглежда мениджмънта като ключов фактор за устойчиво управление. Представена е добра управленска практика, където е поставен акцент върху ефективността при използване на фирмените ресурси. Предложени са индикатори за устойчивост при сравнение на динамиката на промените в основните финансови показатели – печалба и приходи от продажби. Статията подчертава значението на фирмената репутация като устойчиво конкурентно предимство
URI
http://hdl.handle.net/10610/3950
Collections
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Contact Us | Send Feedback