ФИРМЕНА УСТОЙЧИВОСТ ЧРЕЗ БАЛАНСИРАНЕ НА ИКОНОМИЧЕСКИТЕ И СОЦИАЛНИТЕ ЦЕЛИ
![Thumbnail](/bitstream/handle/10610/3950/436d0b242d3288cae1762b0f0ca7ff3b.pdf.jpg?sequence=3&isAllowed=y)
Изглед/ Отваряне
Дата
2017Автор
Русенов, Георги
Резюме
Източниците на устойчиво конкурентно предимство се превърнаха в основна област на изследване в мениджмънта на организацията. Промените в стопанската дейност и характеристиката на протичащите процеси във външен план изискват стабилност във взаимовръзките между заинтересованите от дейността страни. Тази статия разглежда мениджмънта като ключов фактор за устойчиво управление. Представена е добра управленска практика, където е поставен акцент върху ефективността при използване на фирмените ресурси. Предложени са индикатори за устойчивост при сравнение на динамиката на промените в основните финансови показатели – печалба и приходи от продажби. Статията подчертава значението на фирмената репутация като устойчиво конкурентно предимство