Подреждане Статии по Заглавие
Показване на публикации 1220-1239 от 2677
-
ИЗМЕРВАНЕ НА МАРКЕТИНГОВИТЕ РЕЗУЛТАТИ В ОРГАНИЗАЦИИТЕ ЗА ПРОИЗВОДСТВО НА ПРОДУКТИ С ИНДУСТРИАЛНО ПРЕДНАЗНАЧЕНИЕ
(АИ "Ценов", 2011)В организациите от сектора „производство на продукти с ин дустриално предназначение” измерването на резултатите от марке- тинговата дейност има своя специфика. Основната задача на мени- джмънта в този бранш се свързва с ... -
ИЗМЕРВАНЕ НА ПОТРЕБИТЕЛСКАТА ЛОЯЛНОСТ КЪМ ТЪРГОВСКАТА МАРКА ЧРЕЗ ЛИНЕЙНО СТРУКТУРНО МОДЕЛИРАНЕ
(АИ "Ценов", 2012)Всеизвестно е, че лоялността към определена марка е латентно явление,което трудно се измерва. Изследователите се опират на три подхода за нейното измерване: (а) поведенчески, (б) отношение на потребителя към марката и ... -
Измерване на фирмена интернационализация.
(АИ "Ценов", Свищов, 2007) -
ИЗМЕРЕНИЯ НА АКЦИЗНАТА ПОЛИТИКА В БЪЛГАРИЯ
(АИ "Ценов", 2014)Акцизът, като косвен данък, е една от приходните форми, представляващи значим фискален инструмент на държавата. Във връзка с това въпросите, свързани с провежданата акцизна политика в България, не губят своята актуалност ... -
Износ на краен продукт или съвместно производство (Казус).
(АИ "Ценов", Свищов, 2004) -
Износът на малките и средните предприятия от машиностроителния отрасъл на пазарите на Европейския съюз.
(АИ "Ценов", Свищов, 2005) -
Изобретателска и патентна активност в България за периода 2012–2017 година
(Tsenov Publishing House, 2020)Патентите предоставят сериозна защита за изобретателите, като по този начин им позволяват, от една страна, по-бързо да възвърнат направените разходи, а от друга, да си извоюват по-голям пазарен дял или да защитят вече ... -
Използване на дигитални услуги от населението в България: основни предпоставки, тенденции и регионални измерения
(Tsenov Publishing House, 2022)Дигитализацията на административните процеси и предоставянето на електронни услуги в България предизвика безспорно повишаване на административния капацитет не само на централни, но и на местните органи на властта. Същевременно ... -
Използване на експертни системи при управление на индустриалното предприятие.
(АИ "Ценов", Свищов, 1997) -
Използване на Интернет технологията за изграждане на корпоративни информационни системи.
(АИ "Ценов", Свищов, 2002) -
Използване на информационни бизнес интелигентни системи у нас.
(АИ "Ценов", Свищов, 2006) -
ИЗПОЛЗВАНЕ НА СОЦИАЛНИТЕ МЕДИИ КАТО ЕФЕКТИВЕН ИНСТРУМЕНТ ЗА ИЗГРАЖДАНЕ НА УСТОЙЧИВИ КОНКУРЕНТНИ ПРЕДИМСТВА
(Tsenov Publishing House, 2019)Изграждането на устойчиви конкурентни предимства се постига чрез иновации, които до голяма степен разчитат на онлайн маркетинг, насърчаващ използването на социални мрежи с цел задълбочаване дългосрочните отношения на ... -
Използване на „застрахователния максимум“ при определяне самозадържането на застрахователя. Пример от българския застрахователен пазар по имуществено застраховане
(Tsenov Publishing House, 2023)Презастраховането е една от възможностите застрахователните дружества да намалят колебанията в изплащаните от тях обезщетения и да подобрят своята финансова стабилност. Един от проблемите, който се поставя за разрешаване ... -
Използване на „застрахователния максимум“ при определяне самозадържането на застрахователя. Пример от българския застрахователен пазар по имуществено застраховане
(Tsenov Publishing House, 2023)Презастраховането е една от възможностите застрахователните дружества да намалят колебанията в изплащаните от тях обезщетения и да подобрят своята финансова стабилност. Един от проблемите, който се поставя за разрешаване ... -
ИЗПОЛЗВАНЕТО НА ИНФОРМАЦИОННИ И КОМУНИКАЦИОННИ ТЕХНОЛОГИИ В МАЛКИЯ И СРЕДЕН БИЗНЕС
(АИ "Ценов", 2010) -
ИЗПОЛЗУВАНЕТО НА КОМПЮТРИТЕ, ИНФОРМАЦИОННИТЕ ТЕХНОЛОГИИ И ИНТЕРНЕТ В ПРЕПОДАВАНЕТО НА ИКОНОМИЧЕСКАТА ТЕОРИЯ
(АИ "Ценов", 2004)В статията се разглежда необходимостта от използуването на компютрите, интернет и информационните технологии при преподаването на икономическата теория. Анализират се насоките на използуването им, необходимата материална ... -
ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОЛИТИКАТА ЗА НАСЪРЧАВАНЕ НА КОНКУРЕНЦИЯТА ПРИ ИКОНОМИКИТЕ В ПРЕХОД
(АИ "Ценов", 2012)В настоящата разработка конкуренцията се представя като желано състояние на всяка пазарна икономика и нейната интензивност като динамична категория, която внимателно трябва да бъде подкрепяна от държавата. Голямата ... -
Изследване влиянието на някои банкови показатели върху БВП, безработицата и преките чуждестранни инвестиции в България
(Tsenov Publishing House, 2020)В статията се изследва влиянието на кредитите за нефинансови предприятия, депозити на домакинства и лихвени проценти по нов бизнес по кредити в левове за нефинансови предприятия върху БВП, коефициента на безработица и ... -
ИЗСЛЕДВАНЕ ВЛИЯНИЕТО НА ПУБЛИЧНО-ЧАСТНИТЕ ПАРТНЬОРСТВА ВЪРХУ ИКОНОМИКАТА
(АИ "Ценов", 2011)Наличието на модерна и качествена инфраструктура е основен стимул за икономически растеж и оттам за повишаване на жизнения стандарт на населението. В процеса на своето икономическо развитие нашата страна се нуждае от модерни ...