Search
Now showing items 1-10 of 15
КРЕАТИВНОСТ И УСТОЙЧИВО ТУРИСТИЧЕСКО РАЗВИТИЕ
(АИ "Ценов", 2013)
В статията се обосновава необходимостта от целенасочено развиване на креативността в дестинацията като устойчив туристически ресурс. Извеждат се икономическият смисъл и начинът, по който този ресурс добавя стойност в ...
ИЗСЛЕДВАНЕ НА УДОВЛЕТВОРЕНОСТТА ОТ ХОТЕЛИЕРСКИТЕ УСЛУГИ
(АИ "Ценов", 2014)
Поддържането на висока конкурентоспособност в туристическия бизнес (в частност – на хотелиерството) съдейства както за дългосрочното развитие и управление на регионите, така и за устойчивото и конкурентоспособно развитие ...
ТЕОРЕТИЧНИ И ПРАКТИЧЕСКИ АСПЕКТИ НА ПРИЛОЖИМОСТТА НА КЛЪСТЕРНИЯ МОДЕЛ В ТУРИЗМА
(АИ "Ценов", 2011)
Развитието на процесите по формиране и функциониране на български клъстери е в първоначалната си фаза. Силно подкрепяни от държавата тези сто-пански формирования бързо увеличиха броя си. Същевременно излизат на пре-ден ...
АНАЛИЗ НА РАЗВИТИЕТО НА ТУРИСТИЧЕСКИТЕ РАЙОНИ В БЪЛГАРИЯ
(АИ "Ценов", 2016)
В статията е извършена съпоставка между принципите за райониране на България за статистически цели и изискванията и критериите, заложени в Концепцията за туристическо райониране на страната, утвърдена през 2015 г. Направени ...
СЪВРЕМЕННИ ПРОБЛЕМИ И ТЕНДЕНЦИИ В ИКОНОМИКАТА НА ЕГИПЕТ
(АИ "Ценов", 2004)
The Egyptian economy continues to attract foreign capital in all fields of activity, and FDI has been gathering speed since 1989, when the Investment Law was revised so as to allow foreign companies 100 percent ownership ...
ИНВЕСТИЦИИ И ЗАПЛАХИ ЗА РАЗВИТИЕТО НА ТУРИЗМА
(АИ "Ценов", 2015)
Темата е изключително актуална при интенизифицирането на различните видове заплахи, които сриват всякакви очаквания, сценарии и прогнози за развитие на туризма. Анализирани са динамиката на инвестициите в туризма, като ...
ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА ПРЕД РАЗВИТИЕТО НА БЪЛГАРСКАТА ТУРИСТИЧЕСКА ИНДУСТРИЯ
(АИ "Ценов", 2012)
За целите на настоящата разработка е изследвана макрорамката на функциониране на българския туристически отрасъл. Оценяват се специфичните особености на функционалната среда на този отрасъл, свързани с инфраструктурата, ...
АДАПТИРАНЕ НА ИНФОРМАЦИОННАТА СИСТЕМА НА ТУРИСТИЧЕСКАТА ФИРМА КЪМ СЪВРЕМЕННИТЕ ИКО- НОМИЧЕСКИ УСЛОВИЯ
(АИ "Ценов", 2010)
Внедряването на нови информационни и комуникационни технологии
(ИКТ) в информационната система на туристическата фирма не е самоцел, а из-
точник на конкурентни предимства, които в условията на глобалната конкурен-
ция ...
ПОТЕНЦИАЛ ЗА ПРИВЛИЧАНЕ НА КИТАЙСКИ ТУРИСТИ НА БЪЛГАРСКИЯ ТУРИСТИЧЕСКИ ПАЗАР
(АИ "Ценов", 2015)
С наличието на огромно разнообразие от природни и
културно-исторически богатства и ниското заплащане на труда, България има потенциал за развиването на нови туристически продукти и привличането на туристи от перспективни ...
КОСМИЧЕСКИ ТУРИЗЪМ – УТОПИЯ ИЛИ ОЧАКВАНО БЪДЕЩЕ
(Tsenov Publishing House, 2018)
През последните години в икономическата индустрия набира популярност едно ново и напълно непознато направление, допринасящо с нови и неизвестни до този момент концепции, нагласи и идеи, а именно космическия туризъм. Все ...