Търсене
Показване на публикации 1-10 от 13
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT – A STRATEGY FOR COMPANIES TO ESTABLISH A COMPETITIVE ADVANTAGE
(АИ "Ценов", 2013)
Customer relationship marketing is complemented by the strategic vision of business development – customer management - which includes the
following: customer analysis, customer contributions, life cycle, etc. The two ...
A SITUATIONAL APPROACH TO PROJECT TEAM MANAGEMENT – ITS NECESSITY AND RELATED PRACTICAL AND APPLIED ASPECTS
(АИ "Ценов", 2014)
Nearly all research work on the personality traits and the management style of a project manager is universal in its nature and postulates conclusions and generalisations that are not adapted to the particular situation ...
УПРАВЛЕНСКО ОБЩУВАНЕ В СЪДЕЯТЕЛСКА СРЕДА
(АИ "Ценов", 2015)
Общуването е основна част от управленската дейност. То се проявява и развива под въздействието на множество фактори в определена среда. Възможността на управленското общуване да въздейства и да формира съдеятели – позитивни, ...
РЕД, ХАОС, УПРАВЛЕНИЕ
(АИ "Ценов", 2012)
The accent is on the necessity to rethink the chaos as having considerable potential for the realization of unusual management practices. The crisis in the value system is a factor that causes disorder and the permanent ...
КОНЦЕПТУАЛЕН МОДЕЛ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ОРГАНИЗАЦИОННАТА КУЛТУРА В СФЕРАТА НА СОЦИАЛНИТЕ ДЕЙНОСТИ
(АИ "Ценов", 2012)
Материалът разглежда възможностите за създаване на концептуален модел за управление на организационната култура в сферата на социалните дейности. Изяснени са същността на организационната култура като феномен, нейните ...
ИНТЕЛИГЕНТНОСТ И ПОВЕДЕНИЕ НА МЕНИДЖЪРА В УПРАВЛЕНИЕТО НА ОРГАНИЗАЦИЯТА
(АИ "Ценов", 2015)
В статията се разглеждат въпроси, свързани с интелигентността и поведението на мениджъра в управлението на организацията. Ръководителите са изправени пред различни предизвикателства и проблеми, възникващи от бизнес средата ...
ИНДИКАТОРИ ПРИ УПРАВЛЕНИЕ НА ТЕХНОЛОГИЧНИ ПРЕДПРИЯТИЯ
(АИ "Ценов", 2010)
В условията на криза, печеливши се оказват технологичните предприятия, които се стремят да променят начина на стопанската дейност. Според нас трябва да се преосмислят и правилата за устойчивото им развитие. Усилията им ...
МОДЕЛ НА УПРАВЛЕНИЕ НА ФИРМЕНИТЕ ЗНАНИЯ
(АИ "Ценов", 2011)
Проучването на големи и средни по размер български компании потвърди основния извод на предишно изследване на екипа (“Фирмените знания като стратегически ресурс и фактор в конкурентната борба“) – компаниите осъзнават ...
МАНИПУЛАЦИЯ В УПРАВЛЕНИЕТО И ТЕХНОЛОГИИТЕ ЗА МАСОВА КОМУНИКАЦИЯ
(АИ "Ценов", 2012)
Целта на разработката е да разкрие природата на феномена „манипулация” и неговото проявление в управлениетo и технологиите за масова комуникация (пропаганда, реклама и пъблик рилейшънс). Изследването представя начини за ...
MOBILE DEVICE MANAGEMENT AS A COMPONENT OF CORPORATE IT INFRASTRUCTURE
(Tsenov Publishing House, 2019)
Digital economy and the rapidly growing use of the Internet have rendered it impossible for a corporate IT infrastructure to perform successfully unless adopting the necessary techniques, technology and procedures for ...