Search
Now showing items 1-9 of 9
БЪЛГАРСКИЯТ ТУРИЗЪМ – МЕЖДУ КЛАСИКАТА И ПОПУЛЯРНИЯ ЖАНР
(АИ "Ценов", 2013)
Характерът на развивания туризъм като бизнес зависи до голяма степен от целите, които преследва и от търсенията на туристите, които бизнесът привлича като свои клиенти. За да се определи характерът на съвременния туристически ...
РЕАЛИЗАЦИЯ НА КОНЦЕПЦИЯТА ЗА УСТОЙЧИВОСТ В УПРАВЛЕНИЕТО
(АИ "Ценов", 2014)
Концепцията за устойчиво развитие на бизнеса, прилагана като мо-
дел на управление, дава възможност за мултиплициране на положителните резултати от функционирането на бизнеса. Основна цел на разработката е да се проследят ...
ГРАДОВЕТЕ КАТО ПРИВЛЕКАТЕЛНА ТУРИСТИЧЕСКА ДЕСТИНАЦИЯ
(АИ "Ценов", 2015)
Изследването на големите градски центрове като туристически дестинации се извършва от различни гледни точки. Анализирането им е значимо, тъй като те са носители на важни характеристики за избора на дестинацията и нейната ...
СЪСТОЯНИЕ И ПРОБЛЕМИ НА БЪЛГАРСКИЯ ТУРИСТИЧЕСКИ ПРОДУКТ НА ЕВРОПЕЙСКИЯ ПАЗАР
(АИ "Ценов", 2013)
В статията се подлага на анализ състоянието на предлагането на туристически продукти и услуги, свързани с дестинация „България”. Целта се постига с помощта на ситуационен анализ, при който се разкриват пазарните позиции, ...
СТЕПЕН НА ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗАЦИЯ НА БЪЛГАРСКИЯ ТУРИЗЪМ И НА „БИЗНЕС ДЕСТИНАЦИЯ БЪЛГАРИЯ”
(АИ "Ценов", 2011)
Темата за интернационализацията в сферата на туристическия бизнес у
нас е актуална и същевременно сложна и дискусионна, тъй като е обвързана както с процесите на трансформиране на националната икономика, така и с процесите ...
ОРГАНИЗАЦИОННИ ФОРМИ И РЕШЕНИЯ ЗА ЕКСПОРТНО НАСЪРЧАВАНЕ
(АИ "Ценов", 2015)
Основна цел на разработката е да се проследи възникването и
развитието на организационните форми и решенията за експортно насърчаване,със задачата да се разкрият същностните характеристики на съвременната политика за ...
РЕФОРМИРАНЕТО НА ОБЩАТА СЕЛСКОСТОПАНСКА ПОЛИТИКА И ПОЛЗИТЕ ЗА БЪЛГАРИЯ
(АИ "Ценов", 2016)
В настоящата статия се засягат проблеми, свързани с еволюцията и процесите на реформиране на общата селскостопанска политика – ОСП (Common Agricultural Policy, CAP) на ЕС. Провежда се ретроспективен анализ с цел очертаването ...
ТЕОРЕТИЧНИ И ЕМПИРИЧНИ АСПЕКТИ Н А МОДЕЛИРАНЕТО НА ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗАЦИЯТА НА БЪЛГАРСКИТЕ ФИРМИ В СФЕРАТА НА УСЛУГИТЕ
(АИ "Ценов", 2012)
Нарастващата либерализация, интеграция и конкуренция през последните десетилетия, са основните причини за постоянно увеличаващата се обвързаност на фирмите с процесите на интернационализация. Това засяга всички области на ...
СЪСТОЯНИЕ, ПРОБЛЕМИ И ПЕРСПЕКТИВИ ПРЕД ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗАЦИЯТА НА БЪЛГАРСКИ ФИРМИ ОТ СФЕРАТА НА УСЛУГИТЕ
(АИ "Ценов", 2011)
Интернационализацията е основен индикатор на съвременната икономическа система. Тя описва промените, настъпващи в резултат на бурното развитие на научно-техническия прогрес и на социално-икономическото развитие. Те стават ...