• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
Search 
  •   Home
  • Статии
  • Search
  •   Home
  • Статии
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 16

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

УПРАВЛЕНИЕ НА ВРЪЗКИТЕ С КЛИЕНТИ – СТРАТЕГИЯ ЗА УТВЪРЖДАВАНЕ НА ФИРМЕНО КОНКУРЕНТНО ПРЕДИМСТВО 

Горанова, Пенка (АИ "Ценов", 2013)
Маркетингът на взаимоотношенията с клиенти се допълва със стратегическата визия за развитие на бизнеса – управлението на клиенти, където се включва: анализът на клиенти и ползата/ приносът на всеки от тях, анализът на ...
Thumbnail

УПРАВЛЕНСКО ОБЩУВАНЕ В СЪДЕЯТЕЛСКА СРЕДА 

Алексиева, Десислава; Aleksieva, Desislava (АИ "Ценов", 2015)
Общуването е основна част от управленската дейност. То се проявява и развива под въздействието на множество фактори в определена среда. Възможността на управленското общуване да въздейства и да формира съдеятели – позитивни, ...
Thumbnail

КОНЦЕПТУАЛЕН МОДЕЛ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ОРГАНИЗАЦИОННАТА КУЛТУРА В СФЕРАТА НА СОЦИАЛНИТЕ ДЕЙНОСТИ 

Емилова, Ирена; Emilova, Irena (АИ "Ценов", 2012)
Материалът разглежда възможностите за създаване на концептуален модел за управление на организационната култура в сферата на социалните дейности. Изяснени са същността на организационната култура като феномен, нейните ...
Thumbnail

ИНТЕЛИГЕНТНОСТ И ПОВЕДЕНИЕ НА МЕНИДЖЪРА В УПРАВЛЕНИЕТО НА ОРГАНИЗАЦИЯТА 

Стоянов, Ивайло; Stoyanov, Ivaylo (АИ "Ценов", 2015)
В статията се разглеждат въпроси, свързани с интелигентността и поведението на мениджъра в управлението на организацията. Ръководителите са изправени пред различни предизвикателства и проблеми, възникващи от бизнес средата ...
Thumbnail

ИНДИКАТОРИ ПРИ УПРАВЛЕНИЕ НА ТЕХНОЛОГИЧНИ ПРЕДПРИЯТИЯ 

Стоянов, Ивайло; Stoyanov, Ivaylo (АИ "Ценов", 2010)
В условията на криза, печеливши се оказват технологичните предприятия, които се стремят да променят начина на стопанската дейност. Според нас трябва да се преосмислят и правилата за устойчивото им развитие. Усилията им ...
Thumbnail

ВРЪЗКАТА МЕЖДУ РЪКОВОДИТЕЛ И ПОДЧИНЕН – ОСНОВНИ ПРЕДПОЛОЖЕНИЯ 

Емилова, Ирена (АИ "Ценов", 2008)
Материалът разглежда аналогично пренасяне на основните предположения от интеракционния модел към връзката: ръководител-подчинен. Изяснена е симбиотичната връзка между тях, систематичното блокиране на взаимната потребност ...
Thumbnail

МОДЕЛ НА УПРАВЛЕНИЕ НА ФИРМЕНИТЕ ЗНАНИЯ 

Варамезов, Любчо; Гуцев, Георги; Николов, Емил; Varamezov, Lyubcho; Gutzev, George; Nikolov, Emil (АИ "Ценов", 2011)
Проучването на големи и средни по размер български компании потвърди основния извод на предишно изследване на екипа (“Фирмените знания като стратегически ресурс и фактор в конкурентната борба“) – компаниите осъзнават ...
Thumbnail

ФУНКЦИЯТА НА ПОЛЕЗНОСТ ПО ФОН НОЙМАН – МОРГЕНЩЕРН – ИНСТРУМЕНТ ЗА ВЗЕМАНЕ НА РЕШЕНИЯ ПРИ НЕОПРЕДЕЛЕНОСТ И КРИЗИ 

Ламбовска, Мая (АИ "Ценов", 2008)
Статията представя възможностите за използване на функцията на полезност по фон Нойман-Моргенщерн като инструмент за избор на алтернатива за преодоляване на кризи в организации, функциониращи в неопределена среда. Статията ...
Thumbnail

АСПЕКТИ НА РАЦИОНАЛНОТО ПОВЕДЕНИЕ ПРИ УПРАВЛЕНИЕ НА ОРГАНИЗАЦИЯТА 

Йорданова, Елена (Tsenov Publishing House, 2018)
: Настоящата статия представя особеностите на някои поведенчески аспекти при управление на организацията, като предлага по-различно тяхно тълкуване, насочвайки вниманието върху рационалното поведение. Смятаме, че то е важен ...
Thumbnail

МАНИПУЛАЦИЯ В УПРАВЛЕНИЕТО И ТЕХНОЛОГИИТЕ ЗА МАСОВА КОМУНИКАЦИЯ 

Бакърджиева, Милка; Bakardzhieva, Milka (АИ "Ценов", 2012)
Целта на разработката е да разкрие природата на феномена „манипулация” и неговото проявление в управлениетo и технологиите за масова комуникация (пропаганда, реклама и пъблик рилейшънс). Изследването представя начини за ...
  • 1
  • 2

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis SectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorStoyanov, Ivaylo (2)Башев, Храбрин (2)Емилова, Ирена (2)Стоянов, Ивайло (2)Aleksieva, Desislava (1)Bakardzhieva, Milka (1)Emilova, Irena (1)Gutzev, George (1)Nikolov, Emil (1)Varamezov, Lyubcho (1)... View MoreSubject
управление (16)
management (6)обучение (2)advertising (1)co- activity (1)communication (1)competencies (1)CRM (1)Decision Support System (DSS) (1)diagnostics (1)... View MoreDate Issued2020 - 2023 (4)2010 - 2019 (10)2008 - 2009 (2)Has File(s)Yes (16)

Contact Us | Send Feedback