• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Студии
  • Годишник на Стопанска академия
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Студии
  • Годишник на Стопанска академия
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ПРИЛОЖНИ АСПЕКТИ НА КЛИЕНТОЦЕНТРИЧНИТЕ БИЗНЕС МОДЕЛИ

Thumbnail
Изглед/Отваряне
7cefbc874ebb58f1794b7d68b9fbad85.pdf (1.021Mb)
Дата
2018
Автор
Павлова, Дарина
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
В настоящата студия са представени съвременни клиентоцентрични подходи за управление на бизнеса. Обстойно са разгледани същността, ползите и възможнос-тите за приложение на концепциите Пожизнена стойност на клиента, Клиентски капитал и Ангажиране на клиента. Целта на настоящата разработка е, въз основа на прегледа на съществуващите клиентоцентрични бизнес модели, да се изведат възможностите за тяхното приложение. На база посочените техни силни и слаби страни, е разработен авторски клиентски ориентиран модел за поддържане на взаимоотноше-нията с потребителите, който интегрира и преодолява недостатъците на разгледаните модели.
URI
http://hdl.handle.net/10610/4075
Collections
  • Годишник на Стопанска академия

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка