ПРИЛОЖНИ АСПЕКТИ НА КЛИЕНТОЦЕНТРИЧНИТЕ БИЗНЕС МОДЕЛИ
![Thumbnail](/bitstream/handle/10610/4075/7cefbc874ebb58f1794b7d68b9fbad85.pdf.jpg?sequence=3&isAllowed=y)
Изглед/ Отваряне
Дата
2018Автор
Павлова, Дарина
Резюме
В настоящата студия са представени съвременни клиентоцентрични подходи за управление на бизнеса. Обстойно са разгледани същността, ползите и възможнос-тите за приложение на концепциите Пожизнена стойност на клиента, Клиентски капитал и Ангажиране на клиента. Целта на настоящата разработка е, въз основа на прегледа на съществуващите клиентоцентрични бизнес модели, да се изведат възможностите за тяхното приложение. На база посочените техни силни и слаби страни, е разработен авторски клиентски ориентиран модел за поддържане на взаимоотноше-нията с потребителите, който интегрира и преодолява недостатъците на разгледаните модели.