• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ФИНАНСИРАНЕ НА УЧИЛИЩАТА – СЪСТОЯНИЕ И ПРОБЛЕМИ

Thumbnail
Изглед/Отваряне
a448613359546d516f945df25b2f4b97.pdf (436.7Kb)
Дата
2018
Автор
Сръкьов, Муса
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
Настоящата разработка има за обект особеностите на управлението и разпределението на училищните финанси в образователната система. По-конкретно предмет на изследване са процесите на прехвърляне на правомощия от централната към местната власт и респективно към училището и обвързването на неговото финансиране с броя на учениците, единните разходни стандарти, разпределението на средствата на общинско и училищно ниво. Целта на разработката е да се отличат особеностите в досегашния начин на финансиране чрез делегирани бюджети и в паралел с новия модел за разпределяне на средствата. Ползвани са класическите аналитични методи – индукция, дедукция, критичен анализ и синтез. В процеса на изследването се открояват предимствата на финансирането чрез делегираните бюджети. На основата на критичния анализ на състоянието и проблемите, свързани с финансирането на училищното образование, се представя оптимизиран модел за разпределение на бюджетните ресурси.
URI
http://hdl.handle.net/10610/4119
Collections
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка