• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Преглед на Публикация 
  •   Начало
  • Студии
  • Алманах "Научни изследвания"
  • Преглед на Публикация
  •   Начало
  • Студии
  • Алманах "Научни изследвания"
  • Преглед на Публикация
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Съвременни тенденции в създаването на приложения за електронна търговия

Thumbnail
Изглед/Отваряне
979e5b3264233287913a235b2d41649f.pdf (1.154Mb)
Дата
2020
Автор
Шишманов, Красимир
Ташкова, Мария
Маркова, Михаела
Metadata
Показване на пълна информация на публикация
Резюме
Компаниите днес функционират в динамична и конкурентна среда. Съвременният дигитален свят поставя пред тях предизвикателството да се развиват и утвърждават по нов, иновативен начин. Ясно е, че за да оцелеят, компаниите трябва да трансформират своя бизнес. Трайно се налага тенденция, че всяка от тях, която остане извън онлайн търговията и бизнеса, базиран на онлайн технологиите, постепенно ще отпаднат от пазара. Присъствието им в Интернет осигурява нови канали за дистрибуция на стоки и услуги, но съществуват и множество рискове, които трябва да се познават, анализират и да се намират адекватни решения. Настоящото изследване цели да представи възможностите на различните технологични решения за създаване на приложения за електронна търговия. Това са решения, които като всички нови технологии, не се приемат еднозначно и предизвикват различни реакции и оценки. Затова е необходимо да се разкрият особеностите им и ефекта от тяхното приложение. Основната изследователската теза на изследването е, че трансформирането на бизнеса предполага създаването на приложения за електронна търговия, които трябва да са максимално ефективни и да са съобразени с ресурсните възможности на компаниите. В резултат на изследването, се налага извода, че екипът, който осъществява дейността по дигитализация на бизнеса, трябва да познава съвременните тен-денции в създаването на приложения за електронна търговия и възможностите на компанията да се съобрази с тях. В тази връзка изследването установи, че най-важно по пътя към дигиталната трансформация е решаването на два основни проблема: да се осъзнае необходимостта от правилното проектиране и създаване на собствен електронен магазин (уеб сайт за електронна търговия) и да се изберат най-подходящите подходи за реализирането на тази задача.
URI
http://hdl.handle.net/10610/4300
Collections
  • Алманах "Научни изследвания"

Контакти | Обратна връзка
 

 

Разлистване

В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

Моята регистрация

ВходРегистриране

Контакти | Обратна връзка