Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorДимитрова, Ренета
dc.date.accessioned2022-04-29T13:50:53Z
dc.date.accessioned2022-04-29T13:50:49Z
dc.date.available2022-04-29T13:50:53Z
dc.date.available2022-04-29T13:50:49Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.issn0323-9004
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/4608
dc.description.abstractДигитализацията на банковата дейност и възможностите, които дава на своите клиенти, е важен аспект на банковата дейност вече години наред. И тя следва световните тенденции. Банките са едни от финансовите институции, които работят активно в тази посока, за да не отстъпват на световния електронен бизнес, който върви напред. Успешната банкова дигитализация зависи от редица фактори и един от тях е финансовата грамотност на клиентите, която в голяма степен определя как ще продължи процесът на дигитална трансформация на банките. Целта на изследването е да очертае зависимостта на банковата дигитализация от нивото на грамотност на клиентите и политиките, които трябва да се провеждат, за да бъде тя успешна.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing HouseEN_en
dc.relation.ispartofseries1;2
dc.subjectдигитализацияbg_BG
dc.subjectтърговски банкиbg_BG
dc.subjectклиентиbg_BG
dc.subjectфинансова грамотностbg_BG
dc.titleФинансовата грамотност на клиентите – важен фактор за успешна дигитализация на банкитеbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация